Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooi model, kan je een leuk grindbak diorama van bouwen zag ik op de forumdag
Nee, sorry, ik vind hem écht mooi hoor
Het mooiste model waar ons Joske in rondgetoerd heeft.
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
F40F50ENZO schreef:Mooi model, kan je een leuk grindbak diorama van bouwen zag ik op de forumdag
Nee, sorry, ik vind hem écht mooi hoor
Het mooiste model waar ons Joske in rondgetoerd heeft.
haha die hebben we nog niet eerder gehoord.
Dit is zeker 1 van de mooiste wagens waar jos ooit in geraced heeft ongetwijfeld, maar ik vond de benetton en de simtek toch wel net ietsje mooier, maar ik vind wel dat ie in de arrows uit 2000 en 2001 de mooiste dingen heeft laten zien
Idd mooie Arrows met die zwart oranje/livery. Met de A21 uit 2000 beleefde Jos mijns inziens zijn beste seizoen.
De 1996 Arrows was eigenlijk een Footwork. De eerste races werd gereden in rood/wit/blauwe kleurstelling met Philips vrij prominent op de auto, na de 1e 2 races naam Tom Walkingsaw Footwork over en werd e naam Arrows weer in ere hersteld. De kleurstelling werd toen blauw/rood wat ik overigens ook een mooie kleurstelling vind
Ferrari10flrb schreef:Idd mooie Arrows met die zwart oranje/livery. Met de A21 uit 2000 beleefde Jos mijns inziens zijn beste seizoen.
De 1996 Arrows was eigenlijk een Footwork. De eerste races werd gereden in rood/wit/blauwe kleurstelling met Philips vrij prominent op de auto, na de 1e 2 races naam Tom Walkingsaw Footwork over en werd e naam Arrows weer in ere hersteld. De kleurstelling werd toen blauw/rood wat ik overigens ook een mooie kleurstelling vind
helemaal mee eens, jammer dat ze niet in 1:18 zijn uitgebracht toendertijd
Zou heel goed kunnen dat het zelfbouw is geweest, maar dan wel een perfecte zelfbouw. Was niet slechter dan een Minichamps, wel beter dan een Hotwheels.