kwiebje's auto's (update 10-7-2008) Subaru Nightversion!!
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
nou, kwiebje18, ik hoop dat je 'm wint want hij is erg mooi. Maar ik zet nooit auto's in het zonnetje voor ik 'm gewonnen heb. Denk maar aan de verhaaltjes van die huid en die beer en die 2 honden met dat been enzo.
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en
Maar ik zet nooit auto's in het zonnetje voor ik 'm gewonnen heb. Denk maar aan de verhaaltjes van die huid en die beer en die 2 honden met dat been enzo.
Het is niet te hopen dat mensen op dit forum zo denken, maar je hebt wel gelijk.( ondanks dat ik laatst hetzelfde deed in de shoutbox, niet gewonnen trouwens
Ik hoop voor je dat jij wel wint

- Schumi28
- Forumbestuur
- Contacteer:
Als ie nou gezegd heeft dat je het bedrag waar ie nu voor staat en porto op ze rekening kan storten, dan moet je dat toch niet doen.
Op 3 oktober kan jij pas als winnaar over de streep komen van de veiling, je moet niet buiten eBay omkopen, dan kunnen ze je oplichten. Alleen als winnende bieder biedt eBay je zekerheid.
Dus nog ff wachten tot 3 oktober op die Opel
Op 3 oktober kan jij pas als winnaar over de streep komen van de veiling, je moet niet buiten eBay omkopen, dan kunnen ze je oplichten. Alleen als winnende bieder biedt eBay je zekerheid.
Dus nog ff wachten tot 3 oktober op die Opel

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Markopolo
- Forumbestuur
- Contacteer:
model1op43 schreef:nou, kwiebje18, ik hoop dat je 'm wint want hij is erg mooi. Maar ik zet nooit auto's in het zonnetje voor ik 'm gewonnen heb. Denk maar aan de verhaaltjes van die huid en die beer en die 2 honden met dat been enzo.
Hier heeft Mike een heel goed punt
Ook te meer omdat er meer mensen zijn die een DTM wagen erg mooi vinden
Het is denk beter om na een veilig (en dat geldt eigenlijk voor iedereen) je waar te showen, want ik zal je vertellen dat ik deze wagen ook volg.
Want stel dat iemand anders hier hem straks zou winnen, dan krijg je toch wat wrijving omdat jij em graag wilt hebben (maar een ander ook