En dat er onderdelen bij elkaar komen hoef ik me geen zorgen te maken... deze doos gaat eerst weer dicht, totdat ik die andere kit af heb. Ik ga niet aan 2 tegelijk werken (of ik dat volhoud is nog de vraag
Jelmer's Ferrari's (alweer) Terug van Weggeweest
- Jolly Club

Heel veel succes met je nieuwe aanwinst Jelmer  

Blij dat ik er een echte liefhebber voor heb kunnen vinden, weet ik tenminste zeker dat 'ie ooit gereed zal geraken, ben benieuwd naar het resultaat, had alvast een foldertje met het definitieve model in de verpakking gestopt, kun je jezelf alvast een beetje lekker maken

Alleen ehhh Jelmer

Kijk eens op de doos man, do bist in de warre freon

Blij dat ik er een echte liefhebber voor heb kunnen vinden, weet ik tenminste zeker dat 'ie ooit gereed zal geraken, ben benieuwd naar het resultaat, had alvast een foldertje met het definitieve model in de verpakking gestopt, kun je jezelf alvast een beetje lekker maken
Alleen ehhh Jelmer
 De Ferrari 126 C2 in schaal 1/12
Kijk eens op de doos man, do bist in de warre freon
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- 1:18 24/7
 - Schaal: 1:18

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst Jelmer, en bedankt voor het plaatsen van de foto's, dat bespaard me weer een paar honderd euries!
Ik heb het model woensdag in Geneve in een winkel zien staan en ik was vooral onder de indruk van het interieur! Het lijkt net alsof je zo in kan stappen en wegrijden!

Ik heb het model woensdag in Geneve in een winkel zien staan en ik was vooral onder de indruk van het interieur! Het lijkt net alsof je zo in kan stappen en wegrijden!
- jelmer
 - Schaal: 1:43
 - Contacteer:

Het is inderdaad een compleet gespoten model! Het enige wat je hoeft te doen is de motorkap, kofferklep en de wielen eronder te zettenMisschien een ongelooflijk domme opmerking, maar die 1/12 is toch reerds geschilderd en gemonteerd, toch? Jammer dat ze "nog" geen F355 hebben .

Wat betreft die 355... ze mogen van mij eerst een 288 GTO maken in schaal 1/12! Dan zijn de supersportwagens van Ferrari compleet

En dan heb ik nog de volgende mededeling
  Het is een geheel ongebouwde kit, die zelfs nog helemaal gesealt (hoe schrijf je dat?) is!! Als straks de Ferrari 250P klaar is kan ik beginnen met de 'ex-auto' van Jolly  Genoeg werk voor de winter dus....

- jelmer
 - Schaal: 1:43
 - Contacteer:

Vandaag aangekomen (sneller dan verwacht dus!) de Ferrari 126 C2 1/12  

Helemaal nieuw, alles is er dus nog bij en de decals zien er nog supernieuw uit! Geen verkleuringen o.i.d. dus

Hier een paar fotootjes:

Helemaal nieuw, alles is er dus nog bij en de decals zien er nog supernieuw uit! Geen verkleuringen o.i.d. dus
Hier een paar fotootjes:

Laatst gewijzigd door jelmer op ma 14 feb 2005 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.