De verzameling van coolpappa04 update 10/01
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- Powersprint
- coolpappa04
was ook zoveel volk héjerico schreef:heejz,
mooie aanwinsten, ik heb jullie op de beurs zien lopen, maar jullie waren te ver weg om even snel naar toe te lopen, ik dacht kom jullie nog wel een keer tegen. maar uiteindelijk toch neit meer gebeurt...
greetz,
jerico

Toegevoegd na 2 minuten:
hallokes patrick,ja maar8 jaar is nog wel héél jong hé,en als hij dan zoveel op het forum zal zitten als ik wordt mijn vrouw helemaal gekMontezemolo schreef:Peter, het gaat de goede kant uit met je duo'sen nu nog een verzamelaar in de familie (wellicht een nieuw forumlid?) maar goed, je hebt weer goed je best gedaan in Houten
![]()
![]()
![]()
Montezemolo

- coolpappa04
trek het je niet aan,er was zo veel volk ookAutofan schreef:Leuke updates! Heb nog gekeken of ik jullie zag, maar niet gezien.

Laatst gewijzigd door coolpappa04 op zo 25 nov 2007 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.

- coolpappa04
2 mooie aston martins van kyosho
vandaag lag er weer een leuk pakje klaar bij de post dat ik had besteld uit china
nl 2 aston martins van kyosho in 1:64
elke keer verbaasd het mij hoe goed de afwerking is voor een klein modelletje als dit,echt waanzinnig
nog leuker is de prijs nl gloednieuw voor 99 cent per stuk
en de verzending was maar 5 eur dus een leuke deal gedaan,mede omdat de dollar zo laag staat
de eerste is mijn favoriete auto aller tijden nl de vanquish echt waanzinnig afgewerkt

de 2de is de db5 james bond let op het anti-kogel schild

samen met zijn grote broer van autoart

de eerste is mijn favoriete auto aller tijden nl de vanquish echt waanzinnig afgewerkt

de 2de is de db5 james bond let op het anti-kogel schild

samen met zijn grote broer van autoart