Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Tja 330dM, ik mis die Grand Cherokee nog elke dag.. Wat was dat een fijne auto. Iedereen gaat zo heerlijk voor je aan de kant. Maar de Prius is ook fantastisch hoor. Lekker toesluipen op winkelende mensen..
zeer mooie collectie,zekers die franse modellentjes...die rode mehari zou ik zekers nooit wegdoen,ik denk een zeldzaam model...
die witte AX zou ik zo orgineel laten...zo als ik kan zien is dat een model dat indertijd alleen de citroen verdelers kregen bij de voorstelling van de AX..dus ook zeldzaam..en dus zo houden....
Zo, heb wat van Sinterklaas gekregen. Hij stuurde het via Ebay. Heb de Modelautopiet gesproken, die heeft hem zondag besteld en hij is nu al gearriveerd; MINI Cooper Cabriolet van Kyosho in schaal 1:12. Cosmo Black met zwart/rood leder. Lieve Sint!