Montezemolo
Scapa888 - Update 1:18 991 Club Coupe vs 997 Sport Classic
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Naar de Essen Motorshow geweest en 2 modellen meegenomen. De Japan had ik eerder al maar weer verkocht en na spijt weer terug gekocht!
Heb dus voor de Japan en de Acropolis gekozen. Waarom niet voor de Monte Carlo versie? Wel omdat ik sowieso de Japan wilde door de gravel velgen. En de Acropolis en de Monte Carlo zijn vrijwel identiek alleen heeft de Acropolis een happer op het dak wat ik mooier vind en de Carlo niet. En toevallig zijn de Japan en de Acropolis ook gelijk WRC Rally Winnaars.
Heb ook nog een M3, M3 cabrio en een M5 gekocht, daar later meer over.
Hier de foto's van de Subbie's.

Tussen de broertjes.

Greetz
Heb dus voor de Japan en de Acropolis gekozen. Waarom niet voor de Monte Carlo versie? Wel omdat ik sowieso de Japan wilde door de gravel velgen. En de Acropolis en de Monte Carlo zijn vrijwel identiek alleen heeft de Acropolis een happer op het dak wat ik mooier vind en de Carlo niet. En toevallig zijn de Japan en de Acropolis ook gelijk WRC Rally Winnaars.
Heb ook nog een M3, M3 cabrio en een M5 gekocht, daar later meer over.
Hier de foto's van de Subbie's.

Tussen de broertjes.

Greetz
- skyline_fanatic
- Montezemolo
- Contacteer:
- subarufreak
- Contacteer:
Dank voor de reacties
@subarufreak
Je draagt de nickname die mij ook goed past
Die rally Mexico is ook erg gaaf! Maybe komt die er ook nog.
Mijn komende update zal de Impreza S204 zijn, en of daarna nog een Subaru komt weet ik niet. De nieuwe is een hatchback, wat toch erg wennen is. Hoewel de STi wel dik is.
@subarufreak
Je draagt de nickname die mij ook goed past
Die rally Mexico is ook erg gaaf! Maybe komt die er ook nog.
Mijn komende update zal de Impreza S204 zijn, en of daarna nog een Subaru komt weet ik niet. De nieuwe is een hatchback, wat toch erg wennen is. Hoewel de STi wel dik is.
- subarufreak
- Contacteer:
- Powersprint
- Jolly Club

De Subaru WRC's van AutoArt zijn als vanouds prachtig
Maar het blijft me een raadsel waarom AA de Acropolis in tarmac-spec levert, terwijl ze blijkbaar wel degelijk een gravel-onderstel en gravelvelgen op de plank hebben liggen
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Dank voor voorgaande reacties.
Foto's duurde even wat langer als de planning was, maar zat met de kerst lekker in Duitsland.
Om bij het Duitste te blijven, hier de regristratie foto's (lees: snel genomen
) van de M5 die ik enkele weken geleden al heb toegevoegd aan mijn collectie. Op 1 foto staat ook de M3 die ik sinds kort heb, daar later meer foto's van samen met mijn nieuwe M3 cabriolet

Wat betreft de M3, ik ben diep in mijn hart AA fan en geen Kyosho, ik vind de M3 hier en daar ook minder als de AA versie, maar waarom dan toch de Kyosho? Dat omdat AA geen cabrio heeft, en ik niet 2 verschillende uitgevers wil en omdat ik de Amerikaase knippers van de AA niet denderend vind. Of de CSL ooit nog komt, wie weet, die dan wel van AA
Greetz
Foto's duurde even wat langer als de planning was, maar zat met de kerst lekker in Duitsland.
Om bij het Duitste te blijven, hier de regristratie foto's (lees: snel genomen

Wat betreft de M3, ik ben diep in mijn hart AA fan en geen Kyosho, ik vind de M3 hier en daar ook minder als de AA versie, maar waarom dan toch de Kyosho? Dat omdat AA geen cabrio heeft, en ik niet 2 verschillende uitgevers wil en omdat ik de Amerikaase knippers van de AA niet denderend vind. Of de CSL ooit nog komt, wie weet, die dan wel van AA
Greetz

Collectie Porsche in 1/43