Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hierbij de laatste update van het jaar en even een overzicht hoe het er nu bijstaat.
1:18 Minichams MP4-21 Mercedes-Mclaren Juan Pablo Montoya 2006 F1
1:18 Minichams MP4-21 Mercedes-Mclaren Juan Pablo Montoya 2006 F1 Testwagen
1:43 Minichams MP4-21 Mercedes-Mclaren Juan Pablo Montoya 2006 F1
1:43 Minichams MP4-21 Mercedes-Mclaren Juan Pablo Montoya 2006 F1 Testwagen
En nog wat 1:64's die geen drol kostte, de beschrijving staan bij de modellen zelf
En nog deze ubercoole 1:2 helm met Montoya's handtekening. Merk weet ik niet (volgens mij Bell sports die de orginele helmen maakt). Ik weet wel dat er maar 100 van zijn gemaakt.
Hier het overzicht van mijn verzameling na alle modellen van 2007 te hebben binnengekregen.
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Mooie verzameling is het zo bij elkaar. Er zit aardig wat afwisseling in, maar zo´n vitrine met alleen maar Montoya modellen ziet er ook niet verkeerd uit.
Mooi overzicht Vis
Ben blij dat iemand Montoya nog in ere houdt. Ik vond het wel een goede rijder, die helaas in de F1 niet altijd goed uit de verf kwam.
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!