alberts117ayrton schreef:inderdaad prima wagens die van alberts verwacht ik hier in januari ook trouwens
Vanwege problemen met de hoeveelheid foto's in één bericht is het overzicht van mijn collectie + wishlist te bewonderen op pagina 26 & 27.Hieronder vind je mijn complete Minichamps Minardi, Minichamps 'Dutch Drivers' en Minichamps F1 verzameling (aangezien ik mijn modellen nog niet heb gefotografeerd maak ik gebruik van de foto's op de Minichamps site (Deze zijn echter niet allemaal beschikbaar). Ik hoop deze in de toekomst te vervangen door 'eigen foto's'
als de modellen weer uit de verhuisdozen zijn...)
Vanwege problemen met de hoeveelheid foto's in één bericht is het overzicht van mijn collectie + wishlist te bewonderen op pagina 26 & 27.En dit is mijn Minichamps 'Dutch Drivers'verzameling (de 'Dutch' Minardi modellen heb ik hier niet nogmaals in opgenomen, evenals de 'Dutch' Arrows (2000-2001), Jordan (2005), MF1 (2006) en Red Bull (2006) modellen) in schaal 1/18 en 1/43:
Vanwege problemen met de hoeveelheid foto's in één bericht is het overzicht van mijn collectie + wishlist te bewonderen op pagina 26 & 27.En dit is mijn Minichamps F1 verzameling waarbij mijn interesse voorlopig uit gaat naar Arrows (2000-2002), BAR (1999, 2003-2005), Jaguar (2003-2004), Jordan (2001, 2003-2005), McLaren (2005), MF1 (2006), Red Bull (2005-2006), Renault (2002, 2005), Sauber (2003-2004), Super Aguri (2007), Toyota (2003, 2006-2007) en Williams (1999-2003), in schaal 1/18 en 1/43:
Vanwege problemen met de hoeveelheid foto's in één bericht is het overzicht van mijn collectie + wishlist te bewonderen op pagina 26 & 27.En dit zijn mijn modellen uit de '1st' verzamellijn (modellen die hier ook in thuis horen maar die al opgenomen zijn bij de teamoverzichten noem ik hier niet nogmaals):
De volgende 'Dutch Drivers' modellen staan in ieder geval op mijn 'wishlist', maar er zijn nog wel meer modellen waar mijn interesse naar uit gaat(sommige zijn aangekondigd maar nog niet uitgebracht):
Vanwege problemen met de hoeveelheid foto's in één bericht is het overzicht van mijn collectie + wishlist te bewonderen op pagina 26 & 27.Zo mijn collectie + wishlist staat nu mooi onder elkaar verdeeld over verschillende berichten. Kan ik er weer even tegenaan in 2008
.
Dank je! Ik hoop in 2008 weer een hoop modellen van mijn wishlist aan te schaffen. En die grote vitrinekast(en) zullen er ook eens moeten gaan komenLordEdmund schreef:Wat een schitterende verzameling![]()
Veel meer kan ik er niet over zeggen, dit is gewoonweg briljant
Een waardig opvolger, voor mij ben jij nog steeds de verzamelaar...117ayrton schreef:ik heb hier echt een waardige opvolger gevonden ,wat een update gewoon schitterend ,1 min punt voor mij is dat je steeds die dingen neemt van minichamps in plaats van eigen foto's maar ja dat is persoonlijk.voor de rest doe zo verder iedere week zo een update
![]()
niet zo bescheiden zijn man ,je hebt een pracht verzameling ik blijf je zeker volgenmfoeken schreef:Een waardig opvolger, voor mij ben jij nog steeds de verzamelaar...117ayrton schreef:ik heb hier echt een waardige opvolger gevonden ,wat een update gewoon schitterend ,1 min punt voor mij is dat je steeds die dingen neemt van minichamps in plaats van eigen foto's maar ja dat is persoonlijk.voor de rest doe zo verder iedere week zo een update
![]()
.
En het is trouwens geen update maar een herverdeling van mijn eerste topic over verschillende berichten. Dit omdat het forum veranderd is en ik natuurlijk niet met een leeg topic wil beginnen. Jullie reacties zijn mij waardevol.