Yep, maar dat beetje kleur en chroom dat er bij de echte in zit, hadden ze bij het model ook kunnen toevoegen. Dan was het gelijk veel realistischer dan het geheel zwart plastic laten. Nou ja, het M'tje staat er in ieder geval wel op.XiPHiAS schreef:De motor van de originele 1/1 auto is ook armoedig kwa look, kwa prestaties gelukkig geheel iets andersrpi schreef:Helaas heeft Kyosho onder de motorkap weinig willen investeren, want dat ziet er vergeleken met de rest van het model maar armoedig uit.![]()
Ik zou zeggen, haal de verfpotjes maar bovenrpi schreef:Yep, maar dat beetje kleur en chroom dat er bij de echte in zit, hadden ze bij het model ook kunnen toevoegen. Dan was het gelijk veel realistischer dan het geheel zwart plastic laten. Nou ja, het M'tje staat er in ieder geval wel op.
rpi schreef:Best kans op dat ik dat nog ga doen, maar nu nog even te weinig tijd.
Ook de decals onder de motorkap wil ik dan namaken. Een vriend van me werkt bij een BMW dealer. Zal eens vragen of ik wat foto's van het motorgedeelte kan maken als ze een M3 hebben staan.