Martijn's Minichamps F1 & Dutch Drivers TE KOOP

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D inderdaad prima wagens die van alberts verwacht ik hier in januari ook trouwens :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
mfoeken

Bericht door mfoeken »

117ayrton schreef::D inderdaad prima wagens die van alberts verwacht ik hier in januari ook trouwens :thump_up:
alberts :?:

Je bedoelt C. Albers...

Ben erg benieuwd of hij volgend seizoen nog aan racen toekomt en waar dat dan zal zijn. In de DTM zal hij bij Mercedes achteraan moeten sluiten (2006 spec.) en Audi haastte zich met een verklaring dat Albers zeker niet op uitnodiging van de Audi fabrieksteams een paar weken geleden heeft getest...
Forza Minardi...Forza Minichamps...

Afbeelding
mfoeken

Bericht door mfoeken »

Nog op de valreep van 2007 een hele mooie update :dance: :

Allereerst het volgende model dat nog ontbrak in de 1/43 Arrows verzameling:

Arrows:

2000:
J. Verstappen - Arrows F1 Showcar Limited Edition 1.944 pcs. [430 000089]

Het tweede model is een toevoeging in de 'Dutch Drivers' collectie:

Red Bull:

2006:
Afbeelding
R. Doornbos - Red Bull Racing RB2 3rd Driver [400 060037]

Tenslotte na gister weer een model van J. Button. Was het gister een model van het testdebuut voor Benetton, ditmaal betreft het de Williams waarin hij zijn eerste punt scoorde in z'n 2e GP in Brazilie. Hij finishde daar als 6e achter teamgenoot R. Schumacher.

Williams:

2000:
J. Button - Williams BMW FW22 GP Brazil Limited Edition 3.333 pcs. [430 000030]

Ik denk dat dit het was qua updates in 2007. Iedereen alvast een goed nieuwjaar toegewenst waarbij onze collectie maar mogen blijven groeien :thump_up: .
Laatst gewijzigd door mfoeken op do 06 nov 2008 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
mfoeken

Re: Martijn's Minichamps Minardi, F1 & Dutch Drivers

Bericht door mfoeken »

Doordat het forum is gewijzigd ben ik niet meer in staat om het eerste bericht van dit topic te wijzigen. Dit heeft te maken met de controle op foto's. Zoals jullie weten bevond zich in dit bericht het complete overzicht van mijn collectie inclusief wishlist. Om toch een compleet overzicht te geven van mijn collectie heb ik deze opgesplitst in een aantal berichten die ik dan weer wel kan aanpassen om zo up to date te blijven en jullie een overzicht te geven van mijn complete collectie :cool: .

Afbeelding
mfoeken

Bericht door mfoeken »

Hieronder vind je mijn complete Minichamps Minardi, Minichamps 'Dutch Drivers' en Minichamps F1 verzameling (aangezien ik mijn modellen nog niet heb gefotografeerd maak ik gebruik van de foto's op de Minichamps site (Deze zijn echter niet allemaal beschikbaar :cry: ). Ik hoop deze in de toekomst te vervangen door 'eigen foto's' :wink: als de modellen weer uit de verhuisdozen zijn...)
Vanwege problemen met de hoeveelheid foto's in één bericht is het overzicht van mijn collectie + wishlist te bewonderen op pagina 26 & 27.
Laatst gewijzigd door mfoeken op di 16 sep 2008 16:12, 10 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
mfoeken

Bericht door mfoeken »

En dit is mijn Minichamps 'Dutch Drivers'verzameling (de 'Dutch' Minardi modellen heb ik hier niet nogmaals in opgenomen, evenals de 'Dutch' Arrows (2000-2001), Jordan (2005), MF1 (2006) en Red Bull (2006) modellen) in schaal 1/18 en 1/43:
Vanwege problemen met de hoeveelheid foto's in één bericht is het overzicht van mijn collectie + wishlist te bewonderen op pagina 26 & 27.
Laatst gewijzigd door mfoeken op di 16 sep 2008 16:12, 14 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
mfoeken

Bericht door mfoeken »

En dit is mijn Minichamps F1 verzameling waarbij mijn interesse voorlopig uit gaat naar Arrows (2000-2002), BAR (1999, 2003-2005), Jaguar (2003-2004), Jordan (2001, 2003-2005), McLaren (2005), MF1 (2006), Red Bull (2005-2006), Renault (2002, 2005), Sauber (2003-2004), Super Aguri (2007), Toyota (2003, 2006-2007) en Williams (1999-2003), in schaal 1/18 en 1/43:
Laatst gewijzigd door mfoeken op di 16 sep 2008 16:13, 54 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
mfoeken

Bericht door mfoeken »

En dit zijn mijn modellen uit de '1st' verzamellijn (modellen die hier ook in thuis horen maar die al opgenomen zijn bij de teamoverzichten noem ik hier niet nogmaals):
Laatst gewijzigd door mfoeken op di 16 sep 2008 16:14, 11 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
mfoeken

Bericht door mfoeken »

De volgende 'Dutch Drivers' modellen staan in ieder geval op mijn 'wishlist', maar er zijn nog wel meer modellen waar mijn interesse naar uit gaat :wink: (sommige zijn aangekondigd maar nog niet uitgebracht):

Laatst gewijzigd door mfoeken op di 16 sep 2008 16:15, 56 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
mfoeken

Bericht door mfoeken »

Zo mijn collectie + wishlist staat nu mooi onder elkaar verdeeld over verschillende berichten :thump_up: . Kan ik er weer even tegenaan in 2008 :dance: .
Laatst gewijzigd door mfoeken op di 16 sep 2008 16:16, 6 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
LordEdmund
Contacteer:

Bericht door LordEdmund »

Wat een schitterende verzameling :worshippy:

Veel meer kan ik er niet over zeggen, dit is gewoonweg briljant :shock:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D ik heb hier echt een waardige opvolger gevonden ,wat een update gewoon schitterend ,1 min punt voor mij is dat je steeds die dingen neemt van minichamps in plaats van eigen foto's maar ja dat is persoonlijk.voor de rest doe zo verder iedere week zo een update :thump_up: :thump_up:
mfoeken

Bericht door mfoeken »

LordEdmund schreef:Wat een schitterende verzameling :worshippy:

Veel meer kan ik er niet over zeggen, dit is gewoonweg briljant :shock:
Dank je! Ik hoop in 2008 weer een hoop modellen van mijn wishlist aan te schaffen. En die grote vitrinekast(en) zullen er ook eens moeten gaan komen :D .

Afbeelding
mfoeken

Bericht door mfoeken »

117ayrton schreef::D ik heb hier echt een waardige opvolger gevonden ,wat een update gewoon schitterend ,1 min punt voor mij is dat je steeds die dingen neemt van minichamps in plaats van eigen foto's maar ja dat is persoonlijk.voor de rest doe zo verder iedere week zo een update :thump_up: :thump_up:
Een waardig opvolger, voor mij ben jij nog steeds de verzamelaar... :worshippy: .

En het is trouwens geen update maar een herverdeling van mijn eerste topic over verschillende berichten. Dit omdat het forum veranderd is en ik natuurlijk niet met een leeg topic wil beginnen. Jullie reacties zijn mij waardevol :dance: .

Afbeelding
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

mfoeken schreef:
117ayrton schreef::D ik heb hier echt een waardige opvolger gevonden ,wat een update gewoon schitterend ,1 min punt voor mij is dat je steeds die dingen neemt van minichamps in plaats van eigen foto's maar ja dat is persoonlijk.voor de rest doe zo verder iedere week zo een update :thump_up: :thump_up:
Een waardig opvolger, voor mij ben jij nog steeds de verzamelaar... :worshippy: .

En het is trouwens geen update maar een herverdeling van mijn eerste topic over verschillende berichten. Dit omdat het forum veranderd is en ik natuurlijk niet met een leeg topic wil beginnen. Jullie reacties zijn mij waardevol :dance: .
niet zo bescheiden zijn man ,je hebt een pracht verzameling ik blijf je zeker volgen :thump_up:
Plaats reactie