Matts DD-ers. Eerbetoon aan... hemzelf.

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Peter Parker schreef:Mooi gedaan hoor, het lijkt me niet eenvoudig in die kleine schaal. Heb je die helm zelf geschilderd?:thump_up:

Heb je héél goed gezien: :thump_up:
Helmpje heb ik i.d.d. zelf geschilderd. ben ik ook nog niet helemaal tevreden over. De dunne lijntjes die rond de kleurvlakken lopen zijn écht niet te doen.
Maar heb wel de smaak te pakken over de 1:43 schaal. Ik ben nu begonnnen aan de Dallara Opel F3 waarmee Jos in 1993 de Marlboro Masters heeft gewonnen. Minichamps zou dit model eerst uitbrengen, maar heeft daar later vanaf gezien. :thump_down:
Weer een uitdaging dus.
Om ruimte te besparen bij Muiter ga ik deze ombouw wél op mijn homepage behandelen.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Frenk74
Contacteer:

Bericht door Frenk74 »

Matt Modelautos schreef: Ik ben nu begonnnen aan de Dallara Opel F3 waarmee Jos in 1993 de Marlboro Masters heeft gewonnen.
Weer een uitdaging dus.

Ik heb hem al staat :dance:
Wel zo gekocht, omgebouwd en wel.
Maar de 'philips Car system' decals (op voorspoiler en op de zijkant), waren helemaal misselijk gemaakt.

Dus deze effies opnieuw uitgeprint en op de auto gedaan, toen was hij goed :thump_up:

Maar 1/43 ombouwen is inderdaad een pielwerkje

Ook voor Matt is dit geen probleem, het eindresultaat is weer schitterend (dat weet ik nu al) :clap:
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Frenk74 schreef:
Matt Modelautos schreef: Ik ben nu begonnnen aan de Dallara Opel F3 waarmee Jos in 1993 de Marlboro Masters heeft gewonnen.
Weer een uitdaging dus.

Ik heb hem al staat :dance:
Wel zo gekocht, omgebouwd en wel.
Maar de 'philips Car system' decals (op voorspoiler en op de zijkant), waren helemaal misselijk gemaakt.
Dus deze effies opnieuw uitgeprint en op de auto gedaan, toen was hij goed :thump_up:
Maar 1/43 ombouwen is inderdaad een pielwerkje
Ook voor Matt is dit geen probleem, het eindresultaat is weer schitterend (dat weet ik nu al) :clap:

Sorry Frenk, maar dat is niet de Marlboro Masters uitvoering die op je site staat (als je die gele Dallara tenminste bedoelt). In die uitvoering heeft hij wel gereden, maar niet die beroemde race op Zandvoort. ( jaja, dat waren nog eens mooie tijden.)
Hier is de uitvoering die ik bedoel.

Afbeelding]
Laatst gewijzigd door Matt Modelautos op di 14 nov 2006 12:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Carpe Diem

Frenk74
Contacteer:

Bericht door Frenk74 »

Die heb ik inderdaad nog niet (was een beetje voorbarig met antwoorden :oops: )

Maar succes in ieder geval :thump_up:
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Albers DTM 2003

Niet te geloven hoeveel zoekwerk het is geweest om nog een Albers DTM 2003 te vinden. Eindelijk toch nog gelukt.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Matt Modelautos op di 14 nov 2006 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Carpe Diem

Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Laatste 2 ombouwen 1:43

Laatste 2 ombouwen van "Joske" uit zijn Arrows tijd.
Had ze al in de schaal 1:18 gebouwd, maar nu ook in 1:43.
Moet eerlijk zeggen dat dit toch een beetje moeilijker is dan in de grotere schalen, maar ook hier begin ik nu éindelijk een beetje handigheid in te krijgen. :mrgreen:

A21 "team presentatie" uit 2000
Afbeelding

A22 Shakedown van 2 februari 2001 op Silverstone.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Matt Modelautos op di 14 nov 2006 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Carpe Diem

boerke04

Bericht door boerke04 »

Deze 2 modellen zijn weer 24 karaats Matt, ik was, ben en blijf onder de indruk van je ombouwprojecten!!!! :worshippy:
Afbeelding
Tim

Bericht door Tim »

Knap gedaan weer. Kun je voor de leek (ik dus :mrgreen: ) aangeven wat je precies verandert hebt?
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Heb ik ook wat vraagjes, krijg je nu kwantumkorting, omdat je zoveel van die Minardi's afneemt? Ik neem aan dat je soms met 3 of 4 dezelfde wagens de winkel uitloopt? Heb je toen eigenlijk ook wat aan die Hallfords actie van Verstappen gehad?
Frenk74
Contacteer:

Bericht door Frenk74 »

Nou Matt, met 1 woord : SCHITTEREND :worshippy:

Andere woorden heb ik niet, het is een kl*te baan 1/43. Maar als ze dan lukken, dan heb je ook wat :thump_up:
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Tim schreef:Knap gedaan weer. Kun je voor de leek (ik dus :mrgreen: ) aangeven wat je precies verandert hebt?

Dat kan.
A21 origineel:
Afbeelding
ombouw:
Afbeelding

A22 origineel:
Afbeelding
ombouw:
Afbeelding

Markopolo schreef:Heb ik ook wat vraagjes, krijg je nu kwantumkorting, omdat je zoveel van die Minardi's afneemt? Ik neem aan dat je soms met 3 of 4 dezelfde wagens de winkel uitloopt? Heb je toen eigenlijk ook wat aan die Hallfords actie van Verstappen gehad?

Sorry Markopolo, ik begrijp je vraag niet helemaal. :?:
Dit zijn geen Minardi's, maar Arrowsen.

Toendertijd met die Minardi's van 10,00 euro was maar één per klant.
Maar omdat ik er al zoveel had afgenomen voor de gewone prijs, mocht ik wel wat meer hebben voor die aktieprijs. :thump_up:
Laatst gewijzigd door Matt Modelautos op di 14 nov 2006 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Carpe Diem

Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Matt Modelautos schreef:

Markopolo schreef:Heb ik ook wat vraagjes, krijg je nu kwantumkorting, omdat je zoveel van die Minardi's afneemt? Ik neem aan dat je soms met 3 of 4 dezelfde wagens de winkel uitloopt? Heb je toen eigenlijk ook wat aan die Hallfords actie van Verstappen gehad?

Sorry Markopolo, ik begrijp je vraag niet helemaal. :?:
Dit zijn geen Minardi's, maar Arrowsen.

Hoezo lomp :oops:

Ik bedoel dus eigenlijk te zeggen dat je veel ombouwd, maar daar in het begin toch veel dezelfde modellen voor nodig hebt, of zit ik nu helemaal verkeerd.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ik spaar ook graag Nederlandse rijders, maar ik heb veel respect voor je ombouw projecten. Ik begrijp nog niet goed hoe je die decals aanpast aan wat je nodig hebt? Je bent een hele precieze bouwer heel mooi. vandaag al je pagina's nog eens doorgenomen. Hoe is die Lotus van Jan Lammers eigenlijk geworden?
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Markopolo schreef:Ik bedoel dus eigenlijk te zeggen dat je veel ombouwd, maar daar in het begin toch veel dezelfde modellen voor nodig hebt, of zit ik nu helemaal verkeerd.

Nee dat zie je goed, voor veel ombouwen heb je dezelfde donorauto's nodig. Daarbij mislukt wel eens wat, of breekt iets af, maar meteen 4 of 5 dezelfde auto's kopen doe ik toch zelden. Vooal de prijzen van Verstappen auto's zijn nogal "hoe zal ik het zeggen" instabiel. Had nog 4 Minardi's 1:18 gekocht voor 49,00 euro per stuk, toen ze 2 weken laten één tientje waren. Als je begrijpt wat ik bedoel. Dat is dan balen.
Maar de meeste tijd als ik voor iemand een ombouw maak, leveren ze zelf de auto. Ik doe dan alleen de ombouw. En zo kan "mijn klant" het ook zo goedkoop mogelijk maken door zelf op zoek te gaan naar het goedkoopste donormodel. Vaak kan iemand aan een auto komen die beschadigde decals heeft. Bij een radicale ombouw is dit toch geen belemmering.

Peter Parker schreef: Hoe is die Lotus van Jan Lammers eigenlijk geworden?
Ik begrijp nog niet goed hoe je die decals aanpast aan wat je nodig hebt?

Dat is helaas niks geworden. Ik heb die gast al 3 maal een email gestuurd wanneer het kitje leverbaar was, en het is steeds "nog 2 weken".
Nu 5 maanden later mag hij hem wat mij betreft in een van zijn lichaamsopeningen steken. :thump_down:

En over die decals: probeer op 18 december bij de meeting te zijn. Daar laat ik het een en ander laten zien over het maken van decals.
Carpe Diem

Tim

Bericht door Tim »

Matt Modelautos schreef:
Tim schreef:Knap gedaan weer. Kun je voor de leek (ik dus :mrgreen: ) aangeven wat je precies verandert hebt?

Dat kan.

:shock: Halleluja! Dat is niet nix. Mischien had ik beter kunnen vragen wat je niet hebt veranderd :D
Nu vind ik het nog knapper gedaan :worshippy:
Plaats reactie