Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Waarom zitten er op de Toyota en trouwens ook op de Ferrari weer van die afschuwelijke wieldoppen . Wat een afbreuk aan het ontwerp en livery van de auto .
mfoeken schreef:Waarom zitten er op de Toyota en trouwens ook op de Ferrari weer van die afschuwelijke wieldoppen . Wat een afbreuk aan het ontwerp en livery van de auto .
Ik vind die wieldoppen misschien nog wel het minst lelijk aan die nieuwerwetse F1 wagens
Fisichella :: Wij gaan voor een verrassing zorgen
Vandaag bevestigde Force India F1 eindelijk zijn rijdersbezetting voor het komende seizoen. Daarmee zijn alle plekjes op de Formule 1-grid vergeven, alhoewel Super Aguri nog niets officieel bevestigd heeft maar men verwacht dat Takuma Sato en Anthony Davidson daar gewoon aanblijven. Giancarlo Fisichella moet Force India gaan voorzien van de nodige ervaring en hij liet weten gemotiveerd aan de slag te gaan voor het team uit Silverstone.
Hij begint aan zijn derde termijn bij Force India. In 1997 kwam hij in actie voor Jordan en in 2002 en 2003 was hij ook voor de gele brigade actief. “Ik kijk er naar uit om het komende seizoen voor Force India uit te komen”, aldus Fisichella. “Tijdens de test in Jerez was ik onder de indruk van de professionaliteit en toewijding van het team en ik hoop dat mijn ervaring het team helpt zijn doel te behalen.”
“Om te reageren op wat mensen denken: Force India was niet mijn enige keuze, maar wel de beste mogelijkheid. Het is een team met nieuwe eigenaars en een budget om competitief te kunnen zijn. Ik denk echt dat we volgend jaar voor een verrassing kunnen zorgen. Ik ben gemotiveerd en er klaar voor om ervoor te zorgen dat Force India regelmatig in de punten gaat eindigen.”
Naast Fisichella werd ook Vitantonio Liuzzi opgenomen in de rijdersbezetting van het team uit Silverstone: de Italiaan wordt de testcoureur en derde rijder van het team. “Ik ben heel blij om Force India het komende seizoen te helpen in hun test- en ontwikkelingsprogramma. Omdat ze veel meer materiaal tot hun beschikking hebben gekregen kan er betere feedback gegeven gaan worden. De rol van testcoureur zal essentieel zijn in dat proces. Ik weet dat ik een grote rol kan gaan spelen in dit groeiende team en dat is een goede mogelijkheid voor mij om verder te gaan.”
Teambaas Mallya wilde met zijn rijdersbezetting een statement afgeven, en dat is misschien een reden waarom hij niet voor het geld van Roldán Rodríguez te kiezen. “Het Force India F1-team is een serieus project en we wilden met onze rijdersbezetting een signaal afgeven. Geld is niet aan de orde: we moeten coureurs hebben die het team in de juiste richting vooruit stuwen.”
“Het duo Fisichella-Sutil is een hele goede omdat we de factoren snelheid en ervaring nu combineren. Tonio zal het team met solide werk gaan helpen met het testprogramma. Ik denk dat we een sterke line-up hebben voor komend seizoen.”
bron racefreaks.nl
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden
Force India was niet mijn enige keuze, maar wel de beste mogelijkheid.
Ze blijven die mannen ook verkeerde citaten in de mond leggen hè
Moet natuurlijk zijn:
Force India was niet mijn beste keuze, maar wel de enige mogelijkheid.
De verrassing zal waarschijnlijk zijn dat ze een CD-ROM van super-aguri hadden van de vrouw van de ontwerper in de copyshop, en dat ze dus de halve super-aguri dan weer wel, dan weer niet, en dan stiekem toch iets maar dan ze konden en wilden toegeven hebben nagebouwd. Voor de rest zijn ze in het algemeen, en Fisichella in het bijzonder, volledig 100% kansloos!!
Ben wel blij dat men niet gekozen heeft voor de centen van die Rodriguez want dat is ook nog eens een arrogante praatjesmaker die vrijwel niets gepresteerd heeft. Een z'on spaanse tapas vreter is wel genoeg in de F1.
fish88 schreef:Veel "copy past" word er gedaan op de ontwerpafdeling van Toyota
Ik denk dat ze op het hoofdkantoor afgelopen jaar een scheurkalender hadden hangen en dat ze er op een dag het volgende op zagen staan ´beter goed gejat dan slecht bedacht´. Goed jatten hadden ze al veel eerder moeten doen ipv 5 van de afgelopen 6 seizoenen met hun eigen doorontwikkelingen aan te modderen en hun reputatie door het putje te spoelen.
De glimmende zwarte wieldoppen vind ik ´m trouwens op de een of andere manier een ´maffia uitstraling´ geven. Oftewel, wat mij betreft ziet deze Toyota er lekker fout uit.