Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Overzichtsfotootje van de meeste van mijn modelauto aankopen van de laatste 2 maanden.(en dat is veel meer dan de 6 jaar daarvoor ) Van alle auto's staan uitgebreide foto's eerder in dit topic.
Tis een beetje een ratjetoe van vanalles wat ik mooi vind. Geen duidelijke lijn in mijn verzameling, en die zal er ook nooit komen denk ik
Vlnr op de achterste rij:
Kyosho Ferrari F40
Kyosho BMW M3 E92
Minichamps Audi A4 RS4
Minichamps Honda RCV211
Minichamps Ducati Desmosedici
en vlnr op de voorste rij:
CMC Auto Union type C Bergrenner
CMC Ferrari 500F2
CMC Ferrari 250GT SWB
Minichamps Porsche 911 1983
Kyosho Ferrari 328 GTB
Autoart Lamborghini Gallardo
Autoart Porsche 911 GT3 RSR
Autoart Porsche RS Spyder
Autoart Mazda 787B Le Mans
Exoto Sauber Mercedes C9 Le Mans 1989 #63
Exoto Sauber Mercedes rollend chassis
Laatst gewijzigd door rpi op ma 14 jan 2008 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Vrijdagavond ga ik weer een nieuw model halen, een Exoto Porsche 935 Turbo Martini Rolf Stommelen & Manfred Schurti WK 1976 bij MAF partner Droomautoos.
@ Sjefske: Ik heb gisteravond maar wat teruggezet, anders is je wandeling naar de bus zo saai
Schitterend! De lijn die erin zit, is dat het stuk voor stuk modellen van zeer hoge kwaliteit zijn, van auto's die je mooi vindt... lijkt me goed genoeg!