Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Een diorama bouwen is mijn echte grote hobby en passie!
Deze heb ik vorig jar gebouwd voor een Detomaso Pantera bezitter en hij was er erg blij mee
Deze garage is wat moderner dan de garages die ik mooi vind om te bouwen maar ook wel een leuk projectje!
Wie zelf ooit poogde een diorama te bouwen weet nog beter dan wie ook dat dit pure kunst is. De werken van Wilco zijn mijn inziens wereldtop, en enkel een zekere Patschkowski (zoek maar eens op met Google) kan nog een eindje mee (werkt wel op 1/18). Maar ik word telkens heel stil van Wilco's projectjes. En daar moeten inderdaad ontelbare uren ingaan. Ik kan zijn mening enkel bijtreden: het is een passie, en het werkt verduiveld verslavend. Als je het al in je hebt om de ruwbouw te maken, dan nog moet je kunnen schilderen, weather'en, en heel veel precisie en geduld hebben om al die kleine zaken zo gedetaileerd na te bouwen...