Kuifje collectie......

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Bericht door Jolly Club »

Uit Modelauto Nr. 117 (dec.03-jan.04)

Serie omvat minimaal 19 modellen die in een periode van anderhalf jaar gaan verschijnen. Normale prijs is 19,90 per model.

Serie wordt uitgegeven door Uitgeverij Atlas, Antwoordnummer 543, 1270VB in Huizen.

Telefoonnummer van de klantenservice is 0297-285818

Voor iedereen die interesse heeft, misschien kun je hier meer info krijgen over het aantal modellen, en of je er nog steeds voor kunt aanmelden :thump_up:

Succes d'r mee :!:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
bigodino
Berichten: 486
Lid geworden op: do 30 okt 2003 21:38
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door bigodino »

Ik was laatst op een stripbeurs en daar stonden diverse standhouders met deze modellen. Ik heb helaas niet op de prijzen gelet, maar ze zagen er best leuk uit en je hebt redelijk veel verschillende modellen. De stijl van de modellen sluit echter meer aan bij de strip dan bij de werkelijkheid, maar dat zal voor een Kuifje liefhebber denk ik juist de bedoeling zijn.
Groeten, Peter

zie de knop WWW voor mijn verzameling info
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Bericht door Jolly Club »

In de nieuwe Autovisie zit een bon waarmee je je kunt aanmelden voor de serie !

Als introductiemodel krijg je voor 3,90 incl. verzendkosten een T-Ford uit Kuifje in Afrika met Kuifje, Bobby en een mij volslagen onbekende gekleurde medemens erin....(valt niet mee een politiek correct synoniem voor Afro-Amerikaan te vinden :? )

De serie loopt dus nog :thump_up:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Leuke verzameling inmiddels Brembo. Ik heb op internet gezien wat voor werk eraan vooraf gaat, dat was indrukwekkend. :thump_up:
Gesloten