rudie20vt, mooie en eerste update in 2015.
oke mensen bedankt voor de reactie's.
ben vandaag weer naar ******** geweest en heb weer 3 modellen gekocht.
een seat leon 1p in wtcc uitrusting , een citoen c4 van loeb (monaco 2007), en een toyota celica 2 van carlos sainz met opgeklate koplamen.
de leon wtcc (gekocht omdat ik zelf ook een dikke leon 1p rij)

de citroen c4 wrc 2007

en de toyota celica die ik al een hele tijd wou hebben.
[/url]
Mod-edit: Bericht aangepast vanwege spam!!! Markopolo
ben vandaag weer naar ******** geweest en heb weer 3 modellen gekocht.
een seat leon 1p in wtcc uitrusting , een citoen c4 van loeb (monaco 2007), en een toyota celica 2 van carlos sainz met opgeklate koplamen.
de leon wtcc (gekocht omdat ik zelf ook een dikke leon 1p rij)

de citroen c4 wrc 2007

en de toyota celica die ik al een hele tijd wou hebben.

Mod-edit: Bericht aangepast vanwege spam!!! Markopolo
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
ben vandaag weer naar http://www.qualityscales.nl/ geweest en weer een paar rallymodellen gekocht en ben er weer blij mee.
ik ben samen met smokescreen geweest (hier ook op het forum bekend) en ook hij heeft een paar mooie modellen gekocht .
wil ze er wel opzetten maar de foto's worden verwijder .(zie vorige post) dus stuur ik eerst effe een pb naar markpolo om te vragen wat ik verkeert doe.
ik ben samen met smokescreen geweest (hier ook op het forum bekend) en ook hij heeft een paar mooie modellen gekocht .
wil ze er wel opzetten maar de foto's worden verwijder .(zie vorige post) dus stuur ik eerst effe een pb naar markpolo om te vragen wat ik verkeert doe.
Re: modelautoverzameling rudie20vt.update 07-07-'07
Hey Rudie..........
Wordt het zolangzamerhand niet eens een keer tijd voor wat mooiere foto`s van je collectie en de update`s van de laatste maanden
Kan me niet voorstellen dat je al zo`n tijd stil ligt
.
Dus euh.....ff pics maken broer, dit mogen de anderen ook wel zien
Greetz Richard
Wordt het zolangzamerhand niet eens een keer tijd voor wat mooiere foto`s van je collectie en de update`s van de laatste maanden

Dus euh.....ff pics maken broer, dit mogen de anderen ook wel zien

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Hoezo Ster van Twente onder je naam? Draai jij daarbij?

HUMMER-Teller: 100!
nee hoor maar ken die mensen wel, en haaksbergen noemen ze nu eenmaal de ster van twente.(en mag er graag wonen)Vortec schreef:Hoezo Ster van Twente onder je naam? Draai jij daarbij?