Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Leuk die trekker als je er een herinnering aan hebt. Mooie wagens! Ik heb van Dinky 1 trekker. Die lijkt wel op de roestbak die de boer om de hoek bij ons had of de schillenboer. Geen vergelijk met die moderne monsters van nu.
Mooie Porsche klassieker in een erg fraaie livery.
Heb een M1 nog op de MECC beurs gezien, blijft een tijdloos fraai model van BMW.
Die tractor heeft toch ongemerkt de basis gelegd voor je hobby denk ik......
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Tsja, ik moet vanavond weer wat foto's gaan maken denk ik.
Vandaag is de Lamborghini Murciélago Anniversary Edition in 1/12 van Autoart gearriveerd vanuit de V.S. Via Ebay gekocht en dat was echt een koopje vergeleken met de Europese prijzen. En wat een beauty is het! Prachtige metallic lak. (jammer genoeg was een spiegel afgebroken, maar dat kan schadeloos hersteld worden.)
Tevens via Marktplaats een Autoart Jaguar XJ13 gekocht. Deze heb ik nog niet uitgepakt, maar dat zal ik vanavond ook doen en op de gevoelige plaat vastleggen.
zonde van de afgebroken spoegel! MAar als je hem goed kan herstellen is dat ook prima, hoeduur was ie dan als ik vragen mag? Want op dit moment is importeren zoo voordelig! vanuit de VS