voor meer foto's, check:
http://www.formule1.nl/index.php?pid=29 ... 86&offset=
Maar even mijn rgels weer van stal halen;Montezemolo schreef:Wanneer wordt F1 RetroHet is niet meer om aan te zien deze wagens.
Montezemolo
En dat zou weer een precedent scheppen voor Jos Verstappen om alsnog de overwinning en de daarbij behorende 10 punten op te eisenrsh_scuderia schreef:
Die BWM vleugel zou niet mogen, anders kan de heer Wilkinshaw, of hoe hij ook moge heten, nog een claim indienen vanwege de vleugel van Arrows op de neus tijdens een GP in monaco....
Deze vleugel is van een heel andere orde dan die picknicktafel op de Arrows of de twin towers die BMW een paar jaar geleden had, ben niettemin benieuwd of de FIA hier wat van gaat zeggen. Steeds als ik weer een nieuwe uitvinding zie op een F1 denk ik dat het niet lelijker kan, maar steeds weer wordt bewezen dat het weldegelijk lelijker kanrsh_scuderia schreef:Die BWM vleugel zou niet mogen, anders kan de heer Wilkinshaw, of hoe hij ook moge heten, nog een claim indienen vanwege de vleugel van Arrows op de neus tijdens een GP in monaco....