New York

In dit subforum kun je een bericht plaatsen als je opzoek bent naar een modelautowinkel in een bepaalde plaats of provincie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Diciotto
Berichten: 3270
Lid geworden op: zo 20 aug 2006 19:01
Schaal: 1:43
Locatie: Machelen

Re: New York

Bericht door Diciotto »

'k Kan 't maar proberen :pray:

Iemand daar al eens op zoek geweest naar modelbouwauto's?

Met de interessante dollar/euro-houding moeten daar voordelen uit te halen zijn - zeker als ik bijvoorbeeld eBay of US-shops bekijk... :wink:

Toegevoegd na 13 minuten:
Diciotto schreef:'k Kan 't maar proberen :pray:

Iemand daar al eens op zoek geweest naar modelbouwauto's?

Met de interessante dollar/euro-houding moeten daar voordelen uit te halen zijn - zeker als ik bijvoorbeeld eBay of US-shops bekijk... :wink:
Kleine correctie: dat moeten miniatuurauto's zijn natuurlijk.
Modelbouw heb ik ooit 1 keer geprobeerd, en alles hing vol lijm :mrgreen:
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Bericht door Porsche »

:eh: In de Twin Towers :!: :twisted:
Marshal
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 24 dec 2004 22:51
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Marshal »

Engie winkel die ik uit m'n hoofd kan bedenken is FAO Schwarts op Fifth avenue. Niet echt een modelatuo winkel, maar ze hebben ze wel :)
Captain Jack Sparrow
Berichten: 179
Lid geworden op: do 21 jun 2007 22:20
Locatie: zandhoven
Contacteer:

Bericht door Captain Jack Sparrow »

Als je bij vrienden of familie logeert zou ik zegen koop op voorrand van de ebay shops en laat ze dan naa familie of vrienden verzenden en ga ze daar ophalen als je daar bent dan spaar je verzendkosten uit naar Nederland. en invoerrechten. Moet natuurlijk wel wat plek laten in je koffer of ne extra leggen meenemen als je vertrekt in Nederland
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Bericht door the_stig »

Deze winkel is in New York, maar ik weet niet of het in NY City is.

http://www.motorsportsminiatures.com/index.html
Afbeelding
Gebruikersavatar
Diciotto
Berichten: 3270
Lid geworden op: zo 20 aug 2006 19:01
Schaal: 1:43
Locatie: Machelen

Bericht door Diciotto »

Thanks guys !

De Webshops/eBay-piste ben ik inderdaad wat aan het verkennen. 'k Stel toch vast dat er voor sommige modellen s e r i e u z e prijsverschillen te noteren zijn...
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
MiddleMan
Berichten: 158
Lid geworden op: za 19 jan 2008 21:47
Schaal: 1:18

Re: New York

Bericht door MiddleMan »

Misschien een beetje een late reactie, maar houd er wel rekening mee dat de kans groot is dat de douane je pakketje ertussenuit pakt.
Mijn ervaring is dat winkels vaak een sticker met hun naam op de doos plakken en de actuele waarde op het verzendformulier zetten.
De douane pikt de pakketten waar btw over verschuldigd is. In de meeste gevallen ben je je voordeel dan al weer kwijt.

Ik denk dat het leuk is als je houdt van een gokje wagen. BTW bedragen zijn natuurlijk niet mals. :x
Instagram: DutchC6
Gebruikersavatar
Diciotto
Berichten: 3270
Lid geworden op: zo 20 aug 2006 19:01
Schaal: 1:43
Locatie: Machelen

Re: New York

Bericht door Diciotto »

MiddleMan schreef:Misschien een beetje een late reactie, maar houd er wel rekening mee dat de kans groot is dat de douane je pakketje ertussenuit pakt.
Mijn ervaring is dat winkels vaak een sticker met hun naam op de doos plakken en de actuele waarde op het verzendformulier zetten.
De douane pikt de pakketten waar btw over verschuldigd is. In de meeste gevallen ben je je voordeel dan al weer kwijt.

Ik denk dat het leuk is als je houdt van een gokje wagen. BTW bedragen zijn natuurlijk niet mals. :x
Ben ondertussen idd terug, maar 't idee was om die verzendtoestanden te vermijden, en 't zelf ter plaatse te kopen en meek te pakken...
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Plaats reactie