ik heb weer een object gewonnen via ebay
Wederom een Exoto 1:18.
Williams FW14B German GP Nigel Mansell.

Ik ben sinds donderdag niet thuis geweest, dus ik hoop dat als ik vanavond weer is thuis ben dat er een pakketje uit amerika op me staat te wachten met een Sauber C9 erinschumifan schreef:tristan,
Je blijft mooie update's op het forum kwakken. Ik ben benieuwd naar de foto's
greetz
wouter

zal er eens over nadenken of ik dat boek wel zal kopen als niet schumacher fan
 zal er eens over nadenken of ik dat boek wel zal kopen als niet schumacher fanje moet gewoon je connecties hebben die hem zo voor je willen maken voor betaalbare prijs. staat er nog zo een op marktplaats maar dan van raikkonenschumifan schreef:Zo, dat ziet er een stuk beter uit die massa. Vooral die helm. Als ik hem ooit ook zo tegen kom dan koop ik hem ook. Je kerstkado kan je natuurlijk ook zien als veelste vroeg. Kerstkado 2008.

Ferrari10flrb schreef:Prima updates weer.

er valt mij trouwens op dat exoto als enige van die zakjes met siliconen in de doos heeft tegen het uitdrogen van de decals en rubber delen. leuke bijkomst vind ik het kleine moersleuteltje om de wielen te verwijderen waardoor je de Remschijven ziet, die ook weer supergedetailleerd zijn gemaakt. ik kan nog wel uren doorpraten over dit model, maar ik denk dat ik maar beter snel op jacht kan gaan naar de volgende versie, de AEG, de Michelin of de Kouros versie
 er valt mij trouwens op dat exoto als enige van die zakjes met siliconen in de doos heeft tegen het uitdrogen van de decals en rubber delen. leuke bijkomst vind ik het kleine moersleuteltje om de wielen te verwijderen waardoor je de Remschijven ziet, die ook weer supergedetailleerd zijn gemaakt. ik kan nog wel uren doorpraten over dit model, maar ik denk dat ik maar beter snel op jacht kan gaan naar de volgende versie, de AEG, de Michelin of de Kouros versie