Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
I was also very tempted by the 430 Scuderia because HW did a really good job on it. But I decided to wait for the "avio" colored one. I hope it won´t be too long
According to my sources, we should see it in late february or early march.
Brent schreef:Die 430 Scuderia moet hier zeker ook nog komen(hopelijk komt ie ook in het wit(ik zeg niet waarom dat merken jullie ergens in oktober/november wel ))
Ga je trouwen ofzo
Montezemolo
Nee daar ben ik te jong voor.
Het is om te kwijlen. Maar weet iemand of hij in andere kleuren komt?
Die Santanera is voor mij gewoon een donkerzwarte 612, en doet me dus echt helemaal niks.
Mocht ik nog Ferrari's verzameld hebben had ik die rooie Scuderia daarentegen beslist in mijn collectie willen hebben, da's een heel knap model geworden!
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
vet die sessanta 612 :O ik zag net de prijs van het wagentje op modelissimo staan. ik denk dat ik ook maar autoverkoper wordt haha
die f430 is dat een speciale versie? ik meen te herinneren dat de 'gewone' f430 andere velgen had
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
sorry voor mijn late antwoord...maar beter laat dan nooit...prachtige wagens...en een mooie foto van het interieur van de f430 scuderia! Die wilde ik nog altijd even zien