Collectie van Bieck (1:18 24/7)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Markopolo schreef:...is dit ook zo'n Maybach met dat speciale interieur :?:

Neuh, geen leer en of champagneglazen. Eigenlijk best behelpen in zo'n Maybach! :lol:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!

Somebody stop me, ik had mezelf nog zo voorgenomen om voorlopig niets meer te kopen, maar ik kon deze toch niet laten staan op e-bay: :cry:

Toyota 2000 GT Coupe (van AA offcorso)
Afbeelding

Gellukig zit ik straks een weekje niet in de buurt van een computer, kan ik in ieder geval niet nog meer geld uitgeven.
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Dit is zeker een zeer geslaagd model van autoart. Veel suces met deze zeer mooie aanwinst
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Mooie gedetailleerde Toyota :thump_up: Ziet er zeer goed uit, veel plezier met je nieuwe aanwinst :!: :dance:
Afbeelding
Bracer

Bericht door Bracer »

Erg mooie wagens in de aankoop ja :thump_up: E-bay kan inderdaad héél verslavend werken als je er eenmaal in zit. Er staan zoveel supermodellen op tegen mooie prijzen..... zit er zelf ook over een paar te denken maar t geld blijft uit :?
Afbeelding
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ik heb hetzelfde met ebay. Als je eenmaal bezig bent is het moeilijk om te stoppen. Als ik een dure aankoop heb gedaan wil ik ff stoppen, maar al snel zie ik dan weer wat anders en ben ik weer om. Het lijkt wel als je van de ene aankoop naar de andere springt. HELP ik ben verslaafd!!!

We openen maar een groep van Anonieme Automodellen verslaafden. :silenced:
Bracer

Bericht door Bracer »

Ja zo gaat dat, k kan ze alleen niet altijd kopen :? maareh dit forum is toch juist opgericht voor autmodellen verslaafden :mrgreen:
Afbeelding

Ik merk bij mezelf de laatste tijd dat ik veel modellen van e-bay koop omdat ze redelijk goedkoop zijn en niet in de eerste plaats omdat ik ze vreselijk graag wil hebben. Ok het zijn wel modellen die op m'n verlanglijstje staan, maar vooral de Z8 en in mindere mate de Toyota, staan niet bepaald bovenaan dat lijstje. Zo zit ik al enkele maanden te kwijlen over een Mazda RX-8 en een Porsche GT3RS en deze modellen heb ik dan nog steeds niet, terwijl de beslissing om te bieden op die Toyota een kwestie van minuten was.
Ach dat houd de afwisseling erin.
Afbeelding

flickr op!
model1op43
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Heeeeeel herkenbaar 8)

Sommige items staan al maanden op mijn verlanglijst en heb ik nog niet. Andere modellen die ik wel aardig vind koop ik omdat ze zo lekker goedkoop zijn. Vaak als 2e of 3e item bij dezelfde leverancier "want dat drukt de gemiddelde verzendkosten". Dan doe je net alsof je voordeliger uit bent terwijl je twee keer zoveel geld uitgeeft...

Het is net vrouwenlogica :mrgreen:

Maar goed genoeg off-topic. Complimenten met je mooie aanwinsten :thump_up:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels

Ik heb vandaag de Maybach en de Z8 opgehaald bij het postkantoor. Van de Maybach hier alvast wat plaatjes, wat een machtig mooi en bizar groot model is het toch! De Z8 moet eerst nog flink gepoetst worden voordat ik hem op de foto zet!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Bracer

Bericht door Bracer »

Tis inderdaad een machtig mooi model, k ben jaloers!!
Moet zeggen dat de foto's die ik tot nu ben tegen gekomen van dit model de groene kleur niet zo mooi lieten uitkomen, maar hier ziet hij er echt top uit :thump_up:
Wel jammer dat mensen zo slordig met de modellen omgaan of moet je de Z8 oppoetsen omdat je er eerst overheen hebt lopen kwijlen? :mrgreen:
Afbeelding

Dankje Bracer, ik ben zelf ook erg tevreden met de foto's ik had niet verwacht dat ze zo goed zouden lukken, vooral niet omdat ik geen daglicht had.
De Z8 is niet mishandeld, hij kwam nieuw uit de doos, maar hij heeft een hoop vieze vlekken bij de bandjes over het model, en ook de beruchte stickers hebben hun sporen achtergelaten! :evil:
Bracer

Bericht door Bracer »

Ah vandaar, ja dat probleem kennen we wel onderhand (k heb ook nog steeds een bijna onzichtbare plek op mn zwart Murciélago zitten :evil: )
Ben benieuwd naar de foto's!
Afbeelding
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

1:18 24/7, prachtig model, alleen vind de zilvere kleur hem mooier staan maar smaken verschillen maar de wagen is echt :drool: :thump_up: Veel plezier er mee!!
Afbeelding

Zo, ik heb al bijna een maand geen model meer gekocht het gaat de goede kant op!

Helaas (?) ben ik vandaag toch gezwicht en heb weer twee modellen aangeschaft, namelijk de Mazda RX8 en MINI Cooper beiden uiteraard weer 1:18 en van AutoArt. Van de MINI (en ook van de BMW Z8 ) heb ik nog geen foto's omdat ik nog steeds geen wasbenzine in huis heb om de sticker resten te verwijderen.

Wel heb ik als goedmakertje nog wat foto's van de Toyota 2000GT Coupe die ik nog niet had laten zien. NIW genoeg gezeur, hier de foto's, hope you like 'em!

Mazda RX8:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toyota 2000GT Coupe:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding