Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik ga natuurlijk op zoek naar een alternatief voor mijn site! Wil natuurlijk wel alle modellen blijven laten zien..... Maar moet nog eventjes kijken wat een goed alternatief is. Maar jullie blijven gewoon de nieuwe modellen zien hoor
Mooi hoor Kwieb, past mooi bij je andere Opel. Op zich is die donkere achtergrond voor je foto's heel mooi bij het model maar gaat volgens mij iets ten koste van de fotokwaliteit. Afgezien daarvan het model is
Mooie modellen, op de BMW ben ik niet jaloers (want die heb ik zelf ) Maar die opel mag er wel naast komen staan bij mij
idd wel jammer van de foto's, ik heb daar geen verstand van, ik maak ze zelf ook nooit maar de voor- en achterkant van je Opel zijn vrij slecht te zien...
De foto's zijn idd vrij donker, maar dat komt omdat wanneer je de auto fotograffeerd het blauwe ook erg donker wordt. Wanneer je een lichte kleur hebt is dit niet het geval. Ook heb ik de foto's op 80 procent opgeslagen met de kwaliteit want dan kan ik 50% meer foto's plaatsen op mijn account. Maar verder zijn ze wel aardig gelukt.
Toppie Opel Kwieb! Hopen dat die andere 2 snel binnenkomen. En dan een groepsfoto. Je hebt toch weer ruimte zat om foto's te plaatsen!
Ps. paar Fast women er tussen door.....
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Ja die groepsfoto komt er zeker En binnekort zal de mini toegevoegd worden. Ik heb nu weer genoeg plaats om foto's te plaatsen dus je ziet ze snel verschijnen. Als fast woman gebruik ik mijn vriendin wel eventjes
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
BU, spot goedkoop nu ook weer niet maar laten we het er op houden dat ze redelijk in prijs waren. Er staat nog meer moois aan te kopen maar dat houd ik eventjes geheim wat dat is. En daarna gaat er eventjes een slot op mijn rekening.