Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Al dat Japanse spul uit F&F kan ik de handen niet voor op elkaar krijgen, sorry. Ik vind ze echt spuuglelijk, zelfs als model.
Die Oude Amerikanen echter. Dat is het juiste spul. En ook de modellen zien er mooi uit. Daar mag je wel meer van tonen
Fijn dat je eerlijk bent. Er komen ZEKER wel japanse modellen bij. Heel wat. Hou ik juist van. Maar ook heel wat Amerikaanse modellen. Denk aan Blues Brothers , Scarface en The Godfather etc.
Ik zie trouwens dat je de General Lee hebt in bestelling hebt staan. Het schijnt dat deze opnieuw uitgebracht gaat worden met betere vormen en afwerking. Zou het niet verstandiger zijn om op deze versie te wachten?
Ik ben benieuwd of je je ook gaat wagen aan de James Bond collectie
Powersprint schreef:Ik zie trouwens dat je de General Lee hebt in bestelling hebt staan. Het schijnt dat deze opnieuw uitgebracht gaat worden met betere vormen en afwerking. Zou het niet verstandiger zijn om op deze versie te wachten?
Echt !? Naja , hij is al besteld. Mocht 't zo zijn dan gaat deze de verkoop in.
Powersprint schreef:Ik zie trouwens dat je de General Lee hebt in bestelling hebt staan. Het schijnt dat deze opnieuw uitgebracht gaat worden met betere vormen en afwerking. Zou het niet verstandiger zijn om op deze versie te wachten?
Echt !? Naja , hij is al besteld. Mocht 't zo zijn dan gaat deze de verkoop in.
De volgende Must Haves heb ik op mijn lijstje staan:
Uiteraard de 1966 Batmobile die hopelijk dit jaar door Hotwheels wordt uitgebracht en de Mad Max Interceptor. Ook wil ik graag de nieuwe General Lee hebben. (veel meer details dan de oude)
Verder gaat mijn verzameling qua moviecars toch wat uitgedund worden. Ik ga vooral de auto's wegdoen die mij niet veel betekenen zoals de Scarfare modellen, de F&F modellen, etc.
Ricardo schreef:De volgende Must Haves heb ik op mijn lijstje staan:
Uiteraard de 1966 Batmobile die hopelijk dit jaar door Hotwheels wordt uitgebracht en de Mad Max Interceptor. Ook wil ik graag de nieuwe General Lee hebben. (veel meer details dan de oude)
Verder gaat mijn verzameling qua moviecars toch wat uitgedund worden. Ik ga vooral de auto's wegdoen die mij niet veel betekenen zoals de Scarfare modellen, de F&F modellen, etc.
Zo , als t goed is verwacht ik deze week vele auto's. Dikke update dus. ( eerste post , en gewoon als normale post ). En ook 3 auto's van Ricardo. Namelijk JADA met Cadillac Series 62 van Scarface , JADA met Cadillac Fleetwood uit The Godfather en ERTL met de Pontiac GTO uit xXx ( Triple X ).
En natuurlijk de auto's van eBay ( onderschrift ).
Ben benieuwd !
// edit : Oh , en zoals ik vermeldde in een andere topic , verwacht ik ook deze ;