Hoi ! Ik zal me maar eens voorstellen.
Nou , zoals jullie konden zien , is mijn naam Ben. Ik ben 19 jaar , en woon in Middelburg ( Zeeland ). Euh , tja... Ik ben eigenlijk al heel lang geïntresseerd in schaalmodellen. Maar nu begint het echt op te komen zeg maar. Vooral auto's uit films , op de schaal van 1:18. ERTL , Jada ed. Vooral ( ! ) The Fast and The Furious. Deel 1 , 2 en 3. Heb nou bijna allemaal uit deel 1 bij elkaar gespaard ( afgelopen week veel besteld via eBay ) , en dan ga ik zo verder. Verder ook andere films natuurlijk. The Godfather , Scarface , Initial D , Back to the Future 1 , 2 en 3 en velen meer. Deze moeten allemaal nog komen , maar dat komt vanzelf wel.
Verder bouw ik PC's , voer ik ze op ( overklokken ) , bouw ik scooters , en voer ik die op , en modificeer ik auto's. Ook opvoeren ed. Voor sprinterij en drifts. van 0 - 400m binnen 10 sec. , kleine 1000pk , of gewoon een mooie show neerzetten met driften. Bij scooters gaat dit om de 150 meter binnen 6 á 7 sec.
Ik hoop natuurlijk dat ik welkom ben hier

, en dat ik veel informatie krijg te verzamelen over van alles en nog wat over schaalmodellen. Vooral 1:18. Ben niet zo van de 1:24 enzo. Vind ik weer te klein.
Mashzol !