Ben's Movie Cars

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ben

Re: Ben's Movie Cars

Bericht door Ben »

V480-S60 schreef:Allereerst hartelijk welkom.

Al dat Japanse spul uit F&F kan ik de handen niet voor op elkaar krijgen, sorry. Ik vind ze echt spuuglelijk, zelfs als model. :thump_down:

Die Oude Amerikanen echter. Dat is het juiste spul. En ook de modellen zien er mooi uit. Daar mag je wel meer van tonen :thump_up:
Fijn dat je eerlijk bent. Er komen ZEKER wel japanse modellen bij. Heel wat. Hou ik juist van. Maar ook heel wat Amerikaanse modellen. Denk aan Blues Brothers , Scarface en The Godfather etc. ;)
Powersprint
Schaal: 1:18

Bericht door Powersprint »

Ik zie trouwens dat je de General Lee hebt in bestelling hebt staan. Het schijnt dat deze opnieuw uitgebracht gaat worden met betere vormen en afwerking. Zou het niet verstandiger zijn om op deze versie te wachten?

Ik ben benieuwd of je je ook gaat wagen aan de James Bond collectie :D :thump_up:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
maikel

Bericht door maikel »

Aparte verzameling maar wel prachtig om ernaar te kijken :drool: :thump_up:
Modelautoteller: 145 stuks 1:18 11-08-2014
Ben

Bericht door Ben »

Powersprint schreef:Ik zie trouwens dat je de General Lee hebt in bestelling hebt staan. Het schijnt dat deze opnieuw uitgebracht gaat worden met betere vormen en afwerking. Zou het niet verstandiger zijn om op deze versie te wachten?

Ik ben benieuwd of je je ook gaat wagen aan de James Bond collectie :D :thump_up:
Echt !? :shock: Naja , hij is al besteld. Mocht 't zo zijn dan gaat deze de verkoop in. ;)
Powersprint

Ben schreef:
Powersprint schreef:Ik zie trouwens dat je de General Lee hebt in bestelling hebt staan. Het schijnt dat deze opnieuw uitgebracht gaat worden met betere vormen en afwerking. Zou het niet verstandiger zijn om op deze versie te wachten?

Echt !? :shock: Naja , hij is al besteld. Mocht 't zo zijn dan gaat deze de verkoop in. ;)
Hier issie:
Afbeelding
Afbeelding
Ben

Bericht door Ben »

Mooi or. Merk ? nog steeds beetje jammer dat de deuren nog open kunnen... Kan in de serie ook niet.

Ik verwacht deze 2 , beiden van ERTL :

Afbeelding

Mist enkel antenne zie ik ?
Tom_Aston-Martin

Bericht door Tom_Aston-Martin »

toffe modellen :thump_up: ! Ben benieuwd naar je eigen foto's als ze er zijn :worshippy:
Afbeelding
Ben

Bericht door Ben »

Ja ben ik ook benieuw naar... Hoop dat ik ze over een week heb oid. Kan wel eens lang duren vanuit Amerika en Australië. :(
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

De volgende Must Haves heb ik op mijn lijstje staan:

Uiteraard de 1966 Batmobile die hopelijk dit jaar door Hotwheels wordt uitgebracht en de Mad Max Interceptor. Ook wil ik graag de nieuwe General Lee hebben. (veel meer details dan de oude)

Verder gaat mijn verzameling qua moviecars toch wat uitgedund worden. Ik ga vooral de auto's wegdoen die mij niet veel betekenen zoals de Scarfare modellen, de F&F modellen, etc.
Tom_Aston-Martin

Ricardo schreef:De volgende Must Haves heb ik op mijn lijstje staan:

Uiteraard de 1966 Batmobile die hopelijk dit jaar door Hotwheels wordt uitgebracht en de Mad Max Interceptor. Ook wil ik graag de nieuwe General Lee hebben. (veel meer details dan de oude)

Verder gaat mijn verzameling qua moviecars toch wat uitgedund worden. Ik ga vooral de auto's wegdoen die mij niet veel betekenen zoals de Scarfare modellen, de F&F modellen, etc.
Dan kan Ben ze mooi van je overkopen :D
Afbeelding
Ben

Bericht door Ben »

Haha ja idd ! Even wachten op salaris. Laat maar weten via PB wat je ervoor wil hebben Ricardo. :D En welke je weg doet uiteraard. ;)
Ben

Bericht door Ben »

Zo , als t goed is verwacht ik deze week vele auto's. Dikke update dus. ( eerste post , en gewoon als normale post ). En ook 3 auto's van Ricardo. Namelijk JADA met Cadillac Series 62 van Scarface , JADA met Cadillac Fleetwood uit The Godfather en ERTL met de Pontiac GTO uit xXx ( Triple X ). :drool:

En natuurlijk de auto's van eBay ( onderschrift ). :)

Ben benieuwd ! :D

// edit : Oh , en zoals ik vermeldde in een andere topic , verwacht ik ook deze ;

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... %26fvi%3D1

Op de kop getikt. Dit is de auto waar Mark Vincent ( Vin Diesel's echt naam ) in rijdt , en ermee van de brug af basejumped. :D
Tom_Aston-Martin

zooo! wat een update wordt dat :drool: :drool: Ben benieuwd ben :dance: :thump_up:
Afbeelding
Powersprint

Dat gaat lekker hiero! :thump_up: Ben benieuwd naar de foto's als ze eenmaal binnen zijn
Afbeelding
Ben

Bericht door Ben »

Ja die worden zeker gemaakt. :D Wees maar niet ongerust. :P
Plaats reactie