Inderdaad jammer van de nummerplaten, maar hier kan nog wel wat aan gedaan wordenRicardo schreef:Met dit model ben ik ooit begonnen 1:18 modellen te gaan sparen. Je ziet nu zelf wel waaromIk blijf het nog steeds een prachtig model vinden. Alleen jammer dat AA vergeten is de nummerplaten te monteren
Powersprint Update 04-09: F458 Hankook (pag. 97)
- Powersprint
- Schaal: 1:18
Re: Powersprint Update 26-02: 1/18 AA Lotus James Bond (pag. 29)
- Montezemolo
- Contacteer:
Wow, geweldig, je maakt me op slag jaloers, ik vindt dit zo'n mooi model maar zo moeilijk te vinden, echt super dat je deze nog hebt kunnen bemachtigen dit ware collectors-item.
Ik zal nog regelmatig deze foto's komen bewonderen want die zijn ook goed geslaagd
Proficiat met deze topper
Montezemolo
Ik zal nog regelmatig deze foto's komen bewonderen want die zijn ook goed geslaagd
Proficiat met deze topper
Montezemolo
Modelautoforum: 100% ADH
- galleria ferrari
die lotus is echt super
Gr. Dimitry
Gr. Dimitry
mazda, zoom zoom

- Powersprint
Bedankt voor de reacties
En wat betreft de foto's: ik ben ook maar eens met een witte achtergrond gaan experimenteren. Blijkbaar valt dit goed in de smaak
Ik vind de foto's ook erg goed gelukt voor een huis-tuin-en-keuken digitale camera.
En wat betreft de foto's: ik ben ook maar eens met een witte achtergrond gaan experimenteren. Blijkbaar valt dit goed in de smaak
- Tom_Aston-Martin
super gaaf dat je m binnen hebt!! heel erg mooi model

Erg mooi Arno gefeliciteerd!
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
mooi man, ga ik toch misschien die van de Bond serie in 1:43 kopen 
Heel erg mooi model! Heb hem zelf ook staan en zou het echt moeilijk vinden om deze weg te doen.
Waarom weet ik niet. Maar die ski's vind ik ook zo leuk op het dak staan
Waarom weet ik niet. Maar die ski's vind ik ook zo leuk op het dak staan
Hey Arno, als je toch met witte achtergronden wil experimenterenPowersprint schreef:Bedankt voor de reacties![]()
En wat betreft de foto's: ik ben ook maar eens met een witte achtergrond gaan experimenteren. Blijkbaar valt dit goed in de smaakIk vind de foto's ook erg goed gelukt voor een huis-tuin-en-keuken digitale camera.
Guy
D'er zitten echt mooie details op die Lotus
Knap model
'k Zag laatst die mega-dvd-Bond-box liggen, en 'k was bijna gezwicht. One day...
'k Zag laatst die mega-dvd-Bond-box liggen, en 'k was bijna gezwicht. One day...
Collectie Porsche in 1/43Re: Powersprint Update 26-02: 1/18 AA Lotus James Bond (pag. 29)
Ja, mooi is die Bond Box he. Maja de prijs is helaas ook mooi.
Mocht je nog een keer een anders model van de Bond collectie willen ik heb eventueel nog wel een adresje voor je.
Mocht je nog een keer een anders model van de Bond collectie willen ik heb eventueel nog wel een adresje voor je.
- Powersprint
Voldoende daglicht is inderdaad een pré, maar een wit bad ookBondracer schreef:Hey Arno, als je toch met witte achtergronden wil experimenterenPowersprint schreef:Bedankt voor de reacties![]()
En wat betreft de foto's: ik ben ook maar eens met een witte achtergrond gaan experimenteren. Blijkbaar valt dit goed in de smaakIk vind de foto's ook erg goed gelukt voor een huis-tuin-en-keuken digitale camera.
durft een wit bad ook wel mooie effecten opleveren mits je voldoende daglicht in de badkamer hebt, want flitsen is dan wel uit den boze
, proberen maar zou ik zeggen
(in het topic Fotowedstrijd "modern cars" heb ik de gele Aston op deze manier getrokken)
Guy
Maar toch bedankt voor de tip
Inderdaad een supergave dvd box. Maar dat geld geef ik toch liever aan modellen uitkwiebje schreef:Ja, mooi is die Bond Box he. Maja de prijs is helaas ook mooi.
Ow en Peter, ik zou die 1:43 zeker aanschaffen. Dit is zeker een van de mooiere modellen uit de serie
De rest ook weer bedankt voor de positieve reply's
Een genot om naar te kijken
Greetz Richard
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
The Esprit is great. I have its civil brother from 1996. It was a georgeous car and is an amazing model 
Bye
Faultier
Faultier