Die 1/12 model van Danburry heb ik net al op het web bekeken, wat een details zitten er in dat model, ben echt benieuwd straks naar je eigen foto's, heb zelf 1 1/12 van deze fabrikant, een Mustang, en je zult er echt geen spijt van krijgen!

Ik weet het, ik kan niet wachten.... Ze zijn niet goedkoop. Gelukkig had ik alles al betaald, want ik kreeg vandaag een paar rekeningen binnen (OZB belasting enzo)... had ik die eerder gehad dan had ik misschien even gewacht. Nu moet de Belastingdienst even wachten. Tja, leuker kan ik het niet voor ze makenFordMustangGT schreef:Zo, twee hele gave aanwinsten! wat een details toch!![]()
Die 1/12 model van Danburry heb ik net al op het web bekeken, wat een details zitten er in dat model, ben echt benieuwd straks naar je eigen foto's, heb zelf 1 1/12 van deze fabrikant, een Mustang, en je zult er echt geen spijt van krijgen!
Dat worden klappers?? Wat is dit wel niet danOp korte termijn verwacht ik nog twee grote (letterlijk, want schaal 1:12) aanwinsten: de VW Samba Bus van Sun Start en de Cadillac V16 Roadstar uit 1930 van Danbury Mint. Dat worden echt klappers!
Dat worden klappers?? Wat is dit wel niet danTom_Aston-Martin schreef:Op korte termijn verwacht ik nog twee grote (letterlijk, want schaal 1:12) aanwinsten: de VW Samba Bus van Sun Start en de Cadillac V16 Roadstar uit 1930 van Danbury Mint. Dat worden echt klappers!
FordMustangGT schreef:Zo, twee hele gave aanwinsten! wat een details toch!![]()
hoef hier niets aan toetevoegenMontezemolo schreef:Dit zijn echt geweldige aanwinsten, ongelooflijk mooie wagens voorzien van superdetailering![]()
![]()
Mag je absoluut heel trots op zijn
![]()
Montezemolo