Onze thuissituatie - het eindpunt, 10 februari 2010
- Jaap
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: Niet zo leuk nieuws...
Hee,
Afgelopen woensdag is pa bij een arts geweest en die heeft verteld hoe alles zal gaan. Hij word dus op 3 maart om 9 uur geopereerd. De operatie zal 2,5 uur duren ongeveer. Dan laten ze hem bijkomen en dat duurt 3 uur voordat ie weer helemaal helder is. En zou alles goed gaan hoeft hij maar 1 dag op de IC en misschien kan hij na 7 dagen naar huis.
Maar dit is natuurlijk alleen als alles goed gaat. Anders weet ik niet hoe het gaat.
We zullen zien..
Groeten Jaap
Afgelopen woensdag is pa bij een arts geweest en die heeft verteld hoe alles zal gaan. Hij word dus op 3 maart om 9 uur geopereerd. De operatie zal 2,5 uur duren ongeveer. Dan laten ze hem bijkomen en dat duurt 3 uur voordat ie weer helemaal helder is. En zou alles goed gaan hoeft hij maar 1 dag op de IC en misschien kan hij na 7 dagen naar huis.
Maar dit is natuurlijk alleen als alles goed gaat. Anders weet ik niet hoe het gaat.
We zullen zien..
Groeten Jaap
Jaap,
Laten we hopen dat alles goed gaat en komt tijdens en na de operatie.
Beterschap en sterkte gewenst aan je pa, jezelf, en je familie
wouter
Laten we hopen dat alles goed gaat en komt tijdens en na de operatie.
Beterschap en sterkte gewenst aan je pa, jezelf, en je familie

wouter
SCHUMI, THANKS FOR ALL THOSE YEARS
CHAMPION 1994 - 1995 - 2000 - 2001 - 2002 - 2003 - 2004
- Tom_Aston-Martin
ook van mij veel sterkte 

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jaap
- Contacteer:
Re: Niet zo leuk nieuws - de operatie
Hoi,
Vandaag is het 3 maart. Dus de dag van de operatie..
Om 9 uur zou de operatie gebeuren, om kwart voor 7 moest pap in het ziekenhuis wezen.
Om kwart over 6 vertrokken ze al. Het was best moeilijk, en dat zal ik weer vinden, want mijn moeder was mee, en had gezegd dat ze rond half 9 - 9 uur terug zou wezen. Maar ze kwam om half 10 ook niet. Toen kreeg ik een SMS van d'r dat er een spoedgeval tussen was gekomen, en daardoor lag de IC helemaal vol. Zouden de dokters dan gaan opereren en pa moest op de IC liggen, hadden ze een groot probleem. De dokter heeft nog geprobeert een plekje te krijgen, maar dat zat er niet in.
Nu word pa woensdag 5 maart (dus aankomende woensdag) om 1 uur geopereerd.
Ik zal jullie dan op de hoogte stellen.
Aan de ene kant fijn dat pa nog even terug is, maar de spanning blijft..
Groeten Jaap
Vandaag is het 3 maart. Dus de dag van de operatie..
Om 9 uur zou de operatie gebeuren, om kwart voor 7 moest pap in het ziekenhuis wezen.
Om kwart over 6 vertrokken ze al. Het was best moeilijk, en dat zal ik weer vinden, want mijn moeder was mee, en had gezegd dat ze rond half 9 - 9 uur terug zou wezen. Maar ze kwam om half 10 ook niet. Toen kreeg ik een SMS van d'r dat er een spoedgeval tussen was gekomen, en daardoor lag de IC helemaal vol. Zouden de dokters dan gaan opereren en pa moest op de IC liggen, hadden ze een groot probleem. De dokter heeft nog geprobeert een plekje te krijgen, maar dat zat er niet in.
Nu word pa woensdag 5 maart (dus aankomende woensdag) om 1 uur geopereerd.
Ik zal jullie dan op de hoogte stellen.
Aan de ene kant fijn dat pa nog even terug is, maar de spanning blijft..
Groeten Jaap
- Tom_Aston-Martin
nou jaap! Ik weet niet hoe ik het precies moet noemen, want echt een meevaller is het natuurlijk ook niet, omdat het wordt uitgesteldt... Ik wens je heel erg veel sterkte de komende periode en ga nog veel leuke dingen doen met je pa! 

Pfff, dat zijn weer spannende momenten voor jullie. Veel verder dan jullie sterkte wensen kom ik niet, maar het is in ieder geval zeker gemeend.
Verschrikkelijke ziekte...
Verschrikkelijke ziekte...

We zulle mee duimen voor jou en je familie
Bondracer

Bondracer
Dat is aan de ene kant jammer, hoe sneller hoe beter. Maar aan de andere kant, zoals je zelf aangeeft is je pa toch weer 2 dagen thuis.
Ik ben zelf werkzaam in een ziekenhuis, zo is het leeg en zo is het vol.
Succes en beterschap gewenst voor as woensdag
Wouter
Ik ben zelf werkzaam in een ziekenhuis, zo is het leeg en zo is het vol.
Succes en beterschap gewenst voor as woensdag
Wouter
SCHUMI, THANKS FOR ALL THOSE YEARS
Tja, ik kan niet veel aanvullen aan de rest, maar toch veel sterkte en succes 

-
- Moderator
Veel sterkte 

- Jaap
- Contacteer:
Nou, vandaag zou de operatie dus wel gedaan worden.
Ze begonnen om half 1, de operatie zou 3 uur duren, dus om half 4 zouden ze klaar kunnen zijn.
Maar na half 4 nog niks uit het ziekenhuis. Om kwart over 5 belde de arts, dat de operatie goed verlopen was. Maar het zat toch heel dicht bij het hart, wat eigenlijk niet verwacht was, maar daarom duurde het langer. Het was erop of er onder geweest.. Gelukkig is het goed gegaan.
Het duurt na de operatie 3 uur voor hij bij is. Ze zullen dan bellen of we er heen kunnen. Je mag maar met 2 personen op de IC, en ik mag vanavond mee. Mijn oudste en jongste zus gaan morgen, want als mijn kleine zusje nu zou gaan, schrikt ze denk ik ook, want hij ligt dan aan allerlei slangen.
De druk van alle spanningen is eraf, en ik hoop dat het herstel ook goed mag gaan.
Nu merk je pas hoe belangrijk de Persoon (met een hoofdletter) boven mij is. (Ik wil geen dominee spelen, maar dit is heel belangrijk voor mij)
Gr. Jaap
Ze begonnen om half 1, de operatie zou 3 uur duren, dus om half 4 zouden ze klaar kunnen zijn.
Maar na half 4 nog niks uit het ziekenhuis. Om kwart over 5 belde de arts, dat de operatie goed verlopen was. Maar het zat toch heel dicht bij het hart, wat eigenlijk niet verwacht was, maar daarom duurde het langer. Het was erop of er onder geweest.. Gelukkig is het goed gegaan.
Het duurt na de operatie 3 uur voor hij bij is. Ze zullen dan bellen of we er heen kunnen. Je mag maar met 2 personen op de IC, en ik mag vanavond mee. Mijn oudste en jongste zus gaan morgen, want als mijn kleine zusje nu zou gaan, schrikt ze denk ik ook, want hij ligt dan aan allerlei slangen.
De druk van alle spanningen is eraf, en ik hoop dat het herstel ook goed mag gaan.
Nu merk je pas hoe belangrijk de Persoon (met een hoofdletter) boven mij is. (Ik wil geen dominee spelen, maar dit is heel belangrijk voor mij)
Gr. Jaap
Laatst gewijzigd door Jaap op wo 05 mar 2008 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Groot gelijk JaapJaap schreef:De druk van alle spanningen is eraf, en ik hoop dat het herstel ook goed mag gaan.
Nu merk je pas hoe belangrijk de Persoon boven mij is. (Ik wil geen dominee spelen, maar dit is heel belangrijk voor mij)
Gr. Jaap

We blijven voor jullie duimen op een goede afloop

Bondracer
- Jaap
- Contacteer:
Je kunt het bijna niet geloven, maar ik had pap net aan telefoon! Het is zo apart, dat hij eigenlijk 3 uur zou 'uitslapen', en dat hij na 2 uur al helemaal bij is!
Zo apart, en dat komt ook niet maar zo.
En Bondracer, ik heb natuurlijk respect voor mijn ouders, maar ik bedoel eigenlijk wat ik geloof..
Dat heeft mij erg veel geholpen in deze tijd.
Zo apart, en dat komt ook niet maar zo.
En Bondracer, ik heb natuurlijk respect voor mijn ouders, maar ik bedoel eigenlijk wat ik geloof..
Dat heeft mij erg veel geholpen in deze tijd.