Onze thuissituatie - het eindpunt, 10 februari 2010
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Re: Niet zo leuk nieuws - de operatie
Ik wens je vader een spoedig herstel toe Jaap!
Alle goeds gewenst vanuit hier, Jaap!
- Tom_Aston-Martin
nou jaap, ik wens je erg veel sterkte en je vader natuurlijk ook, hij is denk ik erg trots op je als hij ziet hoe mooi je 360GT wordt

Jaap,
Dat is goed nieuws om te horen dat alles goed verlopen is.
Beterschap gewenst aan je pa en sterkte gewenst aan jouw en je familie.
Ben zelf niet gelovig, maar het is goed dat je kracht kunt putten uit je geloof.
Dat is goed nieuws om te horen dat alles goed verlopen is.
Beterschap gewenst aan je pa en sterkte gewenst aan jouw en je familie.
Ben zelf niet gelovig, maar het is goed dat je kracht kunt putten uit je geloof.
SCHUMI, THANKS FOR ALL THOSE YEARS
CHAMPION 1994 - 1995 - 2000 - 2001 - 2002 - 2003 - 2004
CHAMPION 1994 - 1995 - 2000 - 2001 - 2002 - 2003 - 2004
Jaap, ik ben blij dat de operatie goed is verlopen. En ook blij dat je alles bij Hem hebt neergelegd. Daar kan je echt troost en moed uit putten. (En dat weet ik maar al te goed)
Hoe is het verder gegaan vandaag. Nu moet je vader recoveren, geef hem daar de tijd voor. Dan zal je zien dat ie over een tijd weer veel kan. En wees daar blij om.
Hoe is het verder gegaan vandaag. Nu moet je vader recoveren, geef hem daar de tijd voor. Dan zal je zien dat ie over een tijd weer veel kan. En wees daar blij om.
Volvo, Volvist, Volvo voor Live (met een v en niet met de f)
- Jaap
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: Niet zo leuk nieuws - Thuis!
Vandaag is pa weer thuis gekomen. Alles gaat goed. Hij heeft af en toe last van de wond, maar dat is eigenlijk niet eens zo veel. We hebben ook een bed van de thuiszorg (ofzoiets
), maar daar zit pa meer naast dan dat hij erop ligt.
Ben zowiezo al blij dat hij thuis is, nu heb je dat gesjees naar Apeldoorn niet steeds plus het gedram wie er mee zou gaan naar het ziekenhuis, en dat terwijl we maar 3 kinderen hebben thuis
Binnenkort krijgen we nog wel uitslag van de op kweek gezette lymfeklier, die verwijdert is. Zou deze nog zijn uitgezaaid, dan volgen er nog chemokuren.
Dus dat moeten we weer afwachten.
Groetjes Jaap en bedankt voor alle reacties

Binnenkort krijgen we nog wel uitslag van de op kweek gezette lymfeklier, die verwijdert is. Zou deze nog zijn uitgezaaid, dan volgen er nog chemokuren.
Dus dat moeten we weer afwachten.
Groetjes Jaap en bedankt voor alle reacties

- Tom_Aston-Martin
gelukkig dat je pa weer thuis is! En nu maar hopen dat de uitlsag goed is! 

- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
We blijven voor je duimen voor een goede uitslag
Beterschap iig.

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Fijn dat hij weer thuis is, wens hem beterschap en doe hem de groeten 

Da's mooi nieuws Jaap! Ik voeg me toe bij de anderen! 

- Jaap
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: Niet zo leuk nieuws - weer in het ziekenhuis
Hoi iedereen,
Jullie zullen wel denken, een poos niks gehoord. Het ging de laatste tijd wel goed met pap. Maar een tijdje terug heeft hij moeten niesen, en toen is er een inwendige hechting geknapt bij de ribben. Daardoor is nu een wondbreuk bij de 'operatiewond'. Als hij op zijn hand blaast, zie je daar een soort bult.
Nu moest hij vandaag weer naar de dokter, voor controle. Ze hebben hem daargehouden. De dokters waren wel wat geschrokken omdat hij mager is geworden, en ook erg emotioneel is. Hij is te zwak om de wondbreuk te opereren en de chemokuren worden ook uitgesteld. Deze zouden ze doen, omdat er een uitzaaiing om een lymfeklier was. Nu hebben ze vandaag ook een scan gemaakt, en daarop hebben weer een uitzaaing gezien, nu op een andere lymfeklier.
Tot nu toe was alles goed gegaan, er komen natuurlijk weer terugslagen. Maar daarom is het natuurlijk niet leuk. De zorgen nemen toe, mijn zussen vreten elkaar zowat op. De spanning is gewoon te voelen..
Groetjes Jaap
Jullie zullen wel denken, een poos niks gehoord. Het ging de laatste tijd wel goed met pap. Maar een tijdje terug heeft hij moeten niesen, en toen is er een inwendige hechting geknapt bij de ribben. Daardoor is nu een wondbreuk bij de 'operatiewond'. Als hij op zijn hand blaast, zie je daar een soort bult.
Nu moest hij vandaag weer naar de dokter, voor controle. Ze hebben hem daargehouden. De dokters waren wel wat geschrokken omdat hij mager is geworden, en ook erg emotioneel is. Hij is te zwak om de wondbreuk te opereren en de chemokuren worden ook uitgesteld. Deze zouden ze doen, omdat er een uitzaaiing om een lymfeklier was. Nu hebben ze vandaag ook een scan gemaakt, en daarop hebben weer een uitzaaing gezien, nu op een andere lymfeklier.
Tot nu toe was alles goed gegaan, er komen natuurlijk weer terugslagen. Maar daarom is het natuurlijk niet leuk. De zorgen nemen toe, mijn zussen vreten elkaar zowat op. De spanning is gewoon te voelen..
Groetjes Jaap
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Na een relatieve rustige periode is het dus weer flink mis Jaap, balen voor jullie. Spannende dagen zeg! Ik wens jullie alle kracht toe die jij en je vader kunnen gebruiken.
Peter

Das weer klote nieuws om te lezen. Ik wens jullie thuis veel sterkte! 

Precies. Heel veel sterkte Jaap!Peter Parker schreef:Na een relatieve rustige periode is het dus weer flink mis Jaap, balen voor jullie. Spannende dagen zeg! Ik wens jullie alle kracht toe die jij en je vader kunnen gebruiken.
Peter
- Tom_Aston-Martin
heel veel sterkte jaap! Ik had de hoop dat het wat beter ging aangezien we lang niks hoorden, maar jammergenoeg kunnen we niet ontkennen dat niet het beste nieuws is, ik wens ook vanuit assen jou en je vader en de rest van je familie alle sterkte toe die je maar nodig hebt! We duimen voor je!