Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Met 1000 meter tafellengte en evenzoveel vierkante meter attractieruimte gaat op 17 en 18 maart Wheels in Miniatuur in de IJsselhallen Zwolle van start. Het evenement is hard op weg te groeien tot het grootste miniatuur-en modelbouwevenement van Nederland. Met exposanten uit Nederland, België, Duitsland en Tsjechië is er voor iedere verzamelaar wel iets te vinden. Voor de kinderen zijn er volop rijdende attracties te zien. Kortom een dagje uit voor het hele gezin.
ik ben zaterdag geweest en het viel mij wat tegen vorig jaar was het velen malen groter als nu
en vooral het 1:18 aanbod was klein maar ik heb toch nog wel wat leuke aankopen gedaan
kijk maar naar mijn prive colectie pagina 6 viewtopic.php?f=21&t=13425