klopt! Hoe vaker ik m zie, hoe mooier hij wordtBen schreef:Best wel he. Komt door de kleur denk ik...
Ben's Movie Cars
- Tom_Aston-Martin
Re: Ben's Movie Cars
Apart kleurtje... die Supra is ook wel dik!
- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Dan is het wel een Barbie Evolution uitvoeringFordMustangGT schreef:Mooie Barbieauto![]()
Knappe aanwinst
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
-
Ben
En jawel , er is weer een auto binnen. Namelijk de 1994 Mazda RX7 uit 2 Fast 2 Furious. Morgen fotos , dan is het weer licht buiten. 
Een voorsmaakje mag altijd zenneBen schreef:En jawel , er is weer een auto binnen. Namelijk de 1994 Mazda RX7 uit 2 Fast 2 Furious. Morgen fotos , dan is het weer licht buiten.
Collectie Porsche in 1/43- Tom_Aston-Martin
-
Ben
Ja ! Er zijn er weer een paar bij. heb g*d geen foto's kunnen maken want moeders had m uitgeleend... Altijd leuk.
Affijn , heb er 2 bij. 2 mooi exemplaren. Waarvan eentje erg zeldzaam. De ander iets minder.
Namelijk , de rode Mazda RX7 uit 2 Fast 2 Furious. En de Mitsubishi Lancer Evolution VII uit 2 Fast 2 Furious. Ben er erg blij mee. De Mitsubishi Lancer Evolution VII is overgekocht van iemand op het forum. Namelijk mazdafreak. Duurde even , maar hij is er.
Mja , morgen eerste rijles , en dan zal ik acuut ( ! ) foto's maken ! Hopelijk issie niet weer weg.
Affijn , heb er 2 bij. 2 mooi exemplaren. Waarvan eentje erg zeldzaam. De ander iets minder.
Namelijk , de rode Mazda RX7 uit 2 Fast 2 Furious. En de Mitsubishi Lancer Evolution VII uit 2 Fast 2 Furious. Ben er erg blij mee. De Mitsubishi Lancer Evolution VII is overgekocht van iemand op het forum. Namelijk mazdafreak. Duurde even , maar hij is er.
Mja , morgen eerste rijles , en dan zal ik acuut ( ! ) foto's maken ! Hopelijk issie niet weer weg.
- Tom_Aston-Martin
-
mazdafreak
Veel plezier ermee
duurde wel lang ja, maar dan heb je ook wat
mazdafreak
duurde wel lang ja, maar dan heb je ook wat
mazdafreak
-
Ben
Hier zijn ze. 
1994 Mazda RX-7

2002 Mitsubishi Lancer Evolution VII

Mooi he.
PS: Let niet op de antenne... Kreeg , m er niet verder in ( niet doordenken AUB. ). Wil niets forceren.
Zuinigheid. 
1994 Mazda RX-7

2002 Mitsubishi Lancer Evolution VII

Mooi he.
PS: Let niet op de antenne... Kreeg , m er niet verder in ( niet doordenken AUB. ). Wil niets forceren.
- Tom_Aston-Martin
- Powersprint
- FordMustangGT
-
Ben
Ja ben er er bij mee met de Lancer. Dit is een van de schaarse auto's uit deze film. Samen met de Nissan Skyline , en de Mitsubishi Eclipse Spyder.