Buttonfreak: Juli 2025 (P308)
Re: Collectie van buttonfreak - gemengd
mooi 

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Nissan Sunny: Is eigenlijk een Pulsar in dit geval (ja ik weet, zelfde auto) en het merk is CM's, schaal 1:64. Corolla is ook een CM's. 2 van mijn favorieten heb je daar uitgekozen.Smokey schreef:Flinke collectieff een paar vraagjes.: Staat daar op de eerste foto nu een nissan sunny in rally uitvoering links vooraan.zo ja welk merk is het en welke schaal. en die corallo night uitvoring opdezelfde foto van welk merk is die (ga ervan uit dat de schaal hetzelfde is als in de vorige vraag
![]()
Greetz Richard
- buttonfreak
- Contacteer:
Ik probeer ongeveer dezelfde schaal aan te houden. Voor de rest kun je alles bij mij vinden. Nou, ik wil nog zo'n dikke graafkraan kopen van Brami, maar die is 250 euro. We spreken qua dementies dan over iets van 40 cm3!model1op43 schreef:Wat een wonderlijke collectie heb je toch. Van F1, rallye en Le Mans tot grondverzet en hijskranen ... maar wel erg leuk
- buttonfreak
- Contacteer:
Teveel auto's, te weinig plaats. Ik probeer een klein beetje groepjes auto's met een thema bij elkaar te plaatsen.FordMustangGT schreef:Wat een mooie collectie en wat een heerlijke rommelige opstelling! Net een onderdekkingsreis![]()
- fish88
- Schaal: 1:43
Idd erg gevarierde collectie 

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
- buttonfreak
- Contacteer:
Vinc (van http://www.3inchforum.nl) stuurde me een paar Edocars, vandaag ontvangen. De douane heeft het nog geopend, die vertrouwde het niet, een pakketje met de Staatscourant...
Zeker als je weet dat de truck met 2 auto's relatief goedkoop was is het extra leuk te zien dat men wel aan details als spiegels (een extra plastic zakje) heeft gedacht.
Edocar is te vroeg failliet gegaan, want deze laatste modellen zijn zeker in het echt bijzonder fraai. Ik ben geen X5-fan, maar het is stukken beter dan wat ik voor de rest in de verzameling heb. Norev verliest bijvoorbeeld het ook met de Pajero Evo van Edocar, deze is echt stukken gedetailleerder.
Mochten werknemers van Edocar dit lezen: Mooi stukje werk!
Zeker als je weet dat de truck met 2 auto's relatief goedkoop was is het extra leuk te zien dat men wel aan details als spiegels (een extra plastic zakje) heeft gedacht.
Edocar is te vroeg failliet gegaan, want deze laatste modellen zijn zeker in het echt bijzonder fraai. Ik ben geen X5-fan, maar het is stukken beter dan wat ik voor de rest in de verzameling heb. Norev verliest bijvoorbeeld het ook met de Pajero Evo van Edocar, deze is echt stukken gedetailleerder.
Mochten werknemers van Edocar dit lezen: Mooi stukje werk!
- buttonfreak
- Contacteer:
Vandaag een Mercedes-Benz brandweerwagen van SIKU en een Pontiac Firebird van Hot Wheels gekocht, daarnaast een molen (jawel), 2 toilethokjes (ja, die je op een bouwsite of ow concerten wel ziet) en een paar bouwzaken...
- buttonfreak
- Contacteer:
- F40F50ENZO
- Schaal: 1:18
Mooie collectie
Lekker gevarieerd, daar hou ik ook wel van.
Ruimtegebrek is een ernstig bijverschijsel dat optreed bij onze verslaving
We hebben er denk ik allemaal wel last van.....

Ruimtegebrek is een ernstig bijverschijsel dat optreed bij onze verslaving

We hebben er denk ik allemaal wel last van.....

Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Dat industriële gebouw vind ik echt knap!
P.S. Leuke oplegger
P.S. Leuke oplegger

Hee, die autotransporter heb ik laatst ook gekocht! Leuk spul weer, die molen en Dixi's zijn bijzonder origineel!
- buttonfreak
- Contacteer:
Die van de Scammell met CIE er op? Of die autotransporter?Diciotto schreef:Dat industriële gebouw vind ik echt knap!
P.S. Leuke oplegger
Ik had over beide gebouwen al langer getwijfeld, maar de knop gisteren doorgehakt.
- buttonfreak
- Contacteer:
Dan heb je 2 van de laatste Edocars. Wellicht worden die in 10 jaar nog veel waard (maar misschien ook niet)tom schreef:Hee, die autotransporter heb ik laatst ook gekocht! Leuk spul weer, die molen en Dixi's zijn bijzonder origineel!
Ik liep vandaag even door een filiaal van een huishoudzaak die ook in speelgoed doet, daar hadden ze wat leuke Matchboxen liggen. Een zwarte Citroën DS, een blauwe Lotus Exige en een oranje VW T2 camper met wit hefdak, die me deed denken aan de Matchboxen uit de oude tijd. De rij bij de kassa was te lang, anders had ik ze meegenomen, leuke modelletjes!
- buttonfreak
- Contacteer:
Ja, de laatste tijd maken ze weer leuke wagentjes...