Afgelopen zaterdag eens even naar Haarlem geweest bij Autopassion. Het is er altijd wel gezellig maar bij toeval(?) was er een ware DD verzamelaars bijeenkomst. En dat is altijd wel leuk om je ervaringen en vragen bij een "collega" te kunnen doen.
Maar buiten het feit dat het er zeeer gezellig was heb ik ook nog wel een paar modelletje meegenomen.
Eerst een kleine Christijan Albers update.
Dit is een model van de Minardi PS05 waar Chris in 2005 reed (en een 5e plaats haalde in de GP van USA!!) ja ja..
en de echte
Hij is nog niet aangekondigd maar ik ga er van uit dat de versie van Doornbos er ook nog wel komt. (en anders bouwen we er een om!)
Dan van een jaar later de Spyker Toyota. Ook een schitterend model.
en wederom de echte
En dan iets heel anders. Een echt schitterend model van de Abarth Osella waar Gijs van Lennep samen met Johannes Ortner de 1000 km op de Nurburgring mee gereden hebben in 1969. Die 1000 km hebben ze bij lange na niet gehaald helaas maar het model is echt van grote klasse.
en zo zag hij er in 1969 uit (helaas niet in kleur)
Dan nog een model uit de oude doos van Toine Hezemans. Dit is een model van de Alfa Romeo GTAM 2000 waar Toine de 4 uursrace op Monza mee won. Helaas heb ik geen verdere info of een foto van de echte.
En dan als laatste nog eentje voor mijn Zandvoort verzameling.
Dit is een model van de Williams FW08 waar Keke Rosberg in 1982 3e mee werd.
Nou dat was een behoorlijke update voor mijn doen. Ze staan ook al op mijn site.
Nog een goede pasen en tot een volgende update,
-Gerben-