Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mwaah valt wel mee toch? alleen een paar F1's...
Wat me ook opviel (kan ook maar zo lijken..) is dat die 1:43 Porsche 911 wel een aparte spoiler heeft Is ie stuk of hoort dat zo
Dat is inderdaad al een aardig vormende verzameling (inclusief Dodge Viper ) Maar richt je je nou vooral op F1 of krijgen de straatauto's eenzelfde aandeel?
Schumi28 schreef:Koop je wat je leuk vindt of alleen bepaalde auto's.
Als je auto's koopt die je leuk vind kom je altijd bij bepaalde auto's zoals de Porsche uit!
Uitstekende keus Prem
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Wil me nu richten op Porsche, Ferrari, DTM en F1 of er moet een auto zijn die ik echt apart vind (BMW M3 GTR
Van Porsche ben ik op zoek naar de Turbo uit Bad Boys, maar die is volgens mij niet te krijgen.
Het heeft wel wat, dat je alle vlakken tegelijk probeert te doen. En ik kan wel zeggen: probeer een overeenkomstig ding(schaal/kleur/sponsor/bandenmerk,enz.) te vinden om daarmee je verzameling een richting te geven, maar dat komt meestal vanzelf wel goed.