Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
mfoeken schreef:Mooie aanwinsten die 1/18 F1 Minichamps Minardi's . Is toch mijn primaire verzameling (Minichamps Minardi's) Denk niet dat het model van Kiesa veel verzamelingen siert hier op het forum.
dat denk ik ook niet, ik wist eigenlijk tot een paar weken terug niet eens dat ie bestond. volgens mij is het namelijk niet gebruikelijk dat van zo'n laag geclasseerd team alle wagens uitkomen, maargoed hij is dus gelimiteerd op 1300 stuks dus hij is nog vrij exclusief ook voor een minichamps
2003 was het eerste en enige jaar dat van Minardi 1/18 modellen door Minichamps zijn gemaakt. Dit kwam natuurlijk door J. Verstappen die gegarandeerd voor de nodige verkopen zou gaan zorgen. Kleine moeite om ook van Wilson en Kiesa en model te maken. 1300 is redelijk gewoon voor 1/18 qua aantallen. Er is ook nog een Verstappen Brazilie editie met regenbanden, dan heb je ze alle 4 compleet .
Honda.f1 schreef:
dat denk ik ook niet, ik wist eigenlijk tot een paar weken terug niet eens dat ie bestond. volgens mij is het namelijk niet gebruikelijk dat van zo'n laag geclasseerd team alle wagens uitkomen, maargoed hij is dus gelimiteerd op 1300 stuks dus hij is nog vrij exclusief ook voor een minichamps
2003 was het eerste en enige jaar dat van Minardi 1/18 modellen door Minichamps zijn gemaakt. Dit kwam natuurlijk door J. Verstappen die gegarandeerd voor de nodige verkopen zou gaan zorgen. Kleine moeite om ook van Wilson en Kiesa en model te maken. 1300 is redelijk gewoon voor 1/18 qua aantallen. Er is ook nog een Verstappen Brazilie editie met regenbanden, dan heb je ze alle 4 compleet .
hehe
ik zou dit topic even goed in de gaten houden de komende dagen. morgen ga ik hem ophalen. samen met 2 badoer ferrari's en de oranje testwagen van raikkonen
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
2 ferrari's van luca badoer (248 en F2007)
mclaren mp4/21 interim van raikkonen
Minardi PS03 brazil van jos the boss verstappen
nu nog even een wit vel papier scoren om mooie foto's te maken
Onderweg:
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
omdat tekst niet zoveel zegt als foto's, zijn hier dan eindelijk wat foto's:
F248 Luca badoer
F2007 Luca badoer
MP4/21 Kimi Raikkonen testcar
Minardi PS03 brazil GP
Broertjes...
Onderweg:
marsss schreef:Model Van Kiesa is de mooiste Minardi van de 3.(Met Trust dan)
Van WIlson en Jos zijn van GP MOnaco.
Wellicht een ombouwmogelijkheid?
PS vlaggetjes op plaat van badoer zijn fout....Italiaanse vlag is niet in de lengte. Nu is t de Hongaarse geloof ik
vind ik ook de mooiste, lekker aggressieve helm kleur
ik had het nog geeneens gezien van die vlaggetjes, maar daar zit ik niet echt mee om heel eerlijk te zijn
Onderweg:
De zwarte minardi vind ik trouwens wel heeeeel vet, staat bij mij hoog in het vaandel. de oranje mclaren ook trouwens, zo mooi gedetailleerd, er zitten zelfs kleine schakelflippers achter het stuur. zijn toch de kleine dingetjes die een model net ff iets meer afmaken vind ik
Onderweg:
Honda.f1 schreef:De zwarte minardi vind ik trouwens wel heeeeel vet, staat bij mij hoog in het vaandel. de oranje mclaren ook trouwens, zo mooi gedetailleerd, er zitten zelfs kleine schakelflippers achter het stuur. zijn toch de kleine dingetjes die een model net ff iets meer afmaken vind ik
Die zwarte zijn inderdaad heel vet. Check mijn topic maar eens, daar staat de volledige Minichamps Minardi collectie die is uitgebracht .
Arrows A21 canada gp (met regenbanden en knvb helm)
Ferrari F2003-GA (bridgestone versie met kieuwen)
Benetton B192 my 1st victory
Ferrari 575 GTC yellow
Jenson Button 2007 Bell Aero 1:1 helm (via ebay)
Ferrari presentatie platform 1:18 (ebay)
Onderweg: