Upgrades: Kyosho Ferrari Testarossa

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
maikel
Schaal: 1:18

Re: Upgrades 1:18 collectie

Bericht door maikel »

Zo er plaatst er hier een om tien voor 1 's nachts nog ff een update :drool:
Wat een schitterende bakken man :worshippy:
Modelautoteller: 145 stuks 1:18 11-08-2014
novitec grande punto

Bericht door novitec grande punto »

prachtige bentley's :worshippy: :worshippy:

komen hier ook wel nog eens
Afbeelding
DaChrist
Contacteer:

Bericht door DaChrist »

waaw, mooie collectie heb je :thump_up:
Upgrades

Bericht door Upgrades »

Heel erg bedankt voor de positieve reacties, ik heb gelukkig nog veel meer in petto. Ik begin vandaag met mijn projekt 1968 Chevrolet Camaro Z28 Pro Street van Exact Detail, wat er allemaal vooraf is gegaan en hoe het model er uiteindelijk uitziet. Het is is misschien een model dat niet iedereen aanspreekt, maar mijn variatie is heel breed, dus hopenlijk zit er iets voor iedereen bij....

Soms (eerlijk gezegd heb ik dat wel erg vaak)heb je weleens dat je een model ziet en denkt “die moet ik hebben”. Dat was dus ook met deze Camaro. Maar dan heb je het model en dan denk ik vaak van,”Hadden ze dat niet beter kunnen doen of anders.”Zo ook die Mercedes McLaren SLR van CMC, je moet er een groot bedrag voor neerleggen, en dan ga je ervan uit dat een High-end model ook helemaal perfekt is. Nou ik vond helaas van niet, die wielen, wel mooi materiaal, echt aluminium, die eronder zaten waren voor mij een regelrechte afknapper. Die plastiek motorkap (hadden ze dit nou echt niet van metaal kunnen maken?) daar kan ik nog mee leven, maar die wielen...
Ik heb er lang na gekeken, maar uit eindelijk toch andere wielen onder gezet, Lorinser velgen van Pro-Shop, maar over deze SLR een ander keer, ik dwaal af.

Het zelfde gevoel had ik dus ook met die Camaro, nou heb ik zo goed als alle bladen van Chroom & Vlammen en ben zeer onder de indruk geraakt van de Pro-Touring (klassieke koets met moderne techniek en wielen) scene, het model zoals ik hem kocht is Pro-Racing, zeg maar straat legale dragracers. Maar genoeg tekst, dit is wat er allemaal veranderd is begeleidend met foto.

Afbeelding
Standaard met dragrace banden en Cragar velgen.

Afbeelding

Afbeelding
Interieur, let op stoelen en achterbank.

Afbeelding
De uilaten lopen niet door tot achter, achteras is ook verhoogd.

Afbeelding
Jawel, in eigen garage, alle wielen demonteren en het projekt kan beginnen.

Afbeelding
Model volledig uitelkaar gehaald, achteras kompleet verwijderd, zoals je ziet: remschijven en remklauwen gemonteerd. De wielen kunnen draaien en de schijven draaien vrolijk mee.

Afbeelding
De verhoging verwijderd en veren aangebracht, nu veert de achteras ook mee.

Afbeelding
Hier een goed beeld hoe het wiel en de schijven en klauw eruit zien na montage.

Afbeelding
Afbeelding
In- en uitveren. De vooras is ook gereed en het komplete onderstel is klaar.

Bodywork:
Afbeelding
Afbeelding
Alle als chroom aangebrachte lijsten verwijderd met aceton, het is gewoon verf wat aangebracht was, nu oogt het Much smooter.

Afbeelding
Standaard met loze gaten, dat kan natuurlijk niet....
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
En zo ziet het er gemonteerd uit.

Interieur:
Afbeelding
Al 1 stoel verwijderd, achterbank moet ook ook plaats maken voor leegte.

Afbeelding
Hierdan die mooie race stoelen met 4-punts gordels van GMP, deze kunnen ook naar voren klappen. En natuurlijk hoort er ook een NOS-fles bij en brandblusser (niet zichtbaar wel aanwezig achter bestuurder stoel)

Afbeelding
Letop het contact sleutel in het contact, verder ook sportstuur van GMP gebruikt en aluminium stuur kolom zelf gefrabriceerd.

Afbeelding
Weg achterbank en kijk op de NOS-fles als de stoel naar voren is geklapt...

Uitlaat:
Afbeelding
Waar de uitlaat eindigde ben ik verder gegaan, via twee Borla dempers naar de zelf gemaakte einduitlaten die omhoog naar buiten priemen.

Het eind produkt:
Afbeelding

Afbeelding
Met....
Afbeelding
...of zonder voorbumper.

Afbeelding
Het grote voorbeeld naast zich, 1969 Camaro Streetfighter van GMP, jawel dit is helemaal Pro-Touring!!

Afbeelding
Leuk kenteken....als je het niet kan lezen: By By Cop

Afbeelding
Nog een maal van achteren......

Afbeelding
En dit is de laatste....

Een flinke update, maar ik hoop dat jullie een indruk krijgen wat mij het meeste drijft...vandaar Upgrades.

Ben reuze benieuwd wat jullie van dit projekt vinden, ik heb er nog meer op stapel staan dus....hou het in de gaten.

Voor nu, tot gauw :D
Nieuw: BBR Ferrari Enzo -black-

MUSTHAVES voor 2011: Bugatti Veyron Sang Noir-black
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Prachtige velgen :drool: Ik zou hem trouwens zonder bumper doen :thump_up:
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Erg leuk verslag je van je re-designing :worshippy: En ben het met Rico eens, zonder voorbumpert oogt ie nog bruuter :cool:
Porsche

Bericht door Porsche »

:o :shock: dat heeft personeel om alles te doen :doh: Schatrijk dus :eh:

Bijzonder mooi gedaan ,pracht model geworden :worshippy: :thump_up2: :clap: :respekt:
Meer van dat levensechte :foto: :eerste: :worshippy:
rpi

Bericht door rpi »

Mooi gedaan en leuk om mee bezig te zijn.

Ik heb in het verleden veel aan 1:9 Protar motorfietsen en Bburago auto's aangepast en vond dat schitterend om te doen. Soms heel lang brainstormen over de toe te passen techniek en inderdaad werkende en realistische vering maken etc.

Alleen deed ik alles alleen maar scratch build, dus geen gekochte onderdelen, maar zelf van nul af aan maken. Toen was er ook weinig te koop voor upgrades, dus veel keus was er niet. Heb er nu echt geen tijd meer voor, teveel andere hobbies...

Leuk in ieder geval. De uitlaten zien er gelikt uit, knap gemaakt. Ik ga je topic zeker volgen.

Gave garage ook :thump_up:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

mooi :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Bondracer

Bericht door Bondracer »

Mooi gedaan :thump_up: , dit dwingt respekt af :worshippy: , mijn complimenten en hier op het forum zijn wel meerdere Musclecar liefhebbers hoor :wink:
Bondracer :cool:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
Powersprint

Bericht door Powersprint »

Erg mooi gemaakt hoor! En inderdaad, zonder bumper oogt hij nog bruter! De Pro-Touring scene spreekt mij ook heel erg aan! Heb er voor het eerst mee kennis gemaakt op discovery, met altijd zeer interessante filmpjes. En om dit nu in 1:18 te zien, erg gewaagd maar de modellen worden er zeker niet minder om :worshippy: :thump_up: Ik blijf dit volgen! :)
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Tom_Aston-Martin

Bericht door Tom_Aston-Martin »

prachtig mooi gedaan! Echt gaaf :drool:
Afbeelding
Jaap
Contacteer:

Bericht door Jaap »

Netjes gedaan, vind 'm zeer mooi geworden door de aanpassingen aan de buitenkant, maar ik vind het race interieur wat minder in een oude Muscle. Maar dat is mijn mening! :thump_up:
maikel

Bericht door maikel »

Wauw echt heel netjes gedaan :drool: het is een echte Musclecar geworden :drool: :worshippy:
Modelautoteller: 145 stuks 1:18 11-08-2014
Upgrades

Bericht door Upgrades »

Hartelijk dank allemaal voor de complimenten :oops:

Vandaag 2 modellen binnen gehad, Exoto Porsche 935, black client version en de UT Porsche 911 GT2. Eindelijk zijn ze bijelkaar, de 934 RSR en 935. Allebei zeer hoogwaardige modellen, een paar foto's om dat te bevestigen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Schitterende details van deze 2 Exoto die erg hoog staan van favorieten in mijn collectie.

Waarschijnlijk hebben de meeste van jullie dit model al of kennen hem op z'n minst, ik had hem nog niet, alleen in het zilver, de UT Porsche 911 GT2.

Afbeelding

Er is alleen een klein (voor mijn wordt het steeds groter) probleem, er zit een barst in de vooruit van de 935, ik weet niet hoe het is gekomen, maar toen ik hem uitpakte was de vreugde stukken minder geworden. Ik sta op het punt om deze toch weer van de hand te doen, dus als iemand interresse heeft en dit niet erg vindt, laat het mij weten... De verkoper vindt dat ik de kosten maar moet verhalen bij TNT, maar dat vind ik echt een heel gedoe :cry:

De gele is in perfecte staat aangekomen en dat zonder de originele doos.

ps. Kan iemand mij vertellen hoe ik de kop titel kan veranderen, zodat ik een update met datum erbij kan vermelden, bvd.

Bedankt....
Nieuw: BBR Ferrari Enzo -black-

MUSTHAVES voor 2011: Bugatti Veyron Sang Noir-black
Plaats reactie