Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
ja het is denk ik wel duidelijk dat ik er sinds mijn nieuwe werk op vooruit ben gegaan haha.
ik zag gister op mp een minardi van mark webber uit 2002 staan, weet iemand hier iets meer van? want naar mijn weten is deze nooit uitgebracht als 1:18
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Te Koop Mark Webber Minardi PS02 5 place australian GP schaal1:18 het gaat hier om zeer zeldzaam ombouw model
greetz,
jerico
Ik heb het gezien ja, toch maar een keer een ogentest laten doen bij hans
Onderweg:
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Nieuwe aanwinst! Benetton B192 van michael schumacher, DE wagen waarmee de eerste van 91 overwinningen werd gewonnen.
Het lijkt wel een bahrein versie, want er zit redelijk wat stof op de auto
Onderweg:
Peter Parker schreef:Je kan hem altijd door die broers van Man bijt Hond laten schoonmaken. Wel heel leuk dat die beplating er deels af kan, dat maakt hem super!
haha, dat doe ik liever zelf
helaas zie je tegenwoordig niet meer bij f1 modellen dat de beplating eraf kan, maar volgens mij komt er binnenkort een hotwheels uit waarbij dat wel kan (mag ook wel voor de prijs dacht ik zo)
Onderweg:
rpi schreef:De Benneton's waren kleurrijke verschijningen. Toen vond ik de F1's veel mooier dan de huidige generatie.
Dit model ziet er erg mooi uit!
Hier sluit ik me helemaal bij aan .
Je hebt het tempo er goed inzitten zeg . Als je zo graag van je geld afwil mag je het ook gewoon aan mij doneren hoor, heb ik helemaal geen problemen mee .
Supermooie aanwinst deze B192 , zag ze gisteren in Houten bij een verkoper staan waar ze al rond de 120€ pieken (over 10 jaar kosten deze een 50€)
Bondracer
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"