Op de parkeerplaats van de nieuwe Jachthaven..

Haha inderdaad.F40F50ENZO schreef:Er zullen er nog wel een zooitje bijkomen in Willemstad met die Postcodekanjer, en wellicht ook in 1:1
sjefske schreef:Schitterende foto's!![]()
Op de parkeerplaats van de nieuwe Jachthaven..
Ik hoop dat je ongelijk hebttom schreef:Is volgens mij een optie op de 1:1...
Zo zie je maar dat smaken verschillen, want dat vind ik nou net zo mooi. Het is overigens geen oranje, maar "bronze metallic", dezelfde kleur als de carrosserie.DaChrist schreef:Die foto's zijn fenomenaal! Waaw!
Alleen die Norev Targa... ik heb me altijd al afgevraagd waarom de een of andere malloot die velgen oranje spuit van de binnenkant, dat doet naar mijn mening echt afbreuk aan het model
Gelukkig dat smaken verschillen, anders reden we allemaal dezelfde autorpi schreef:Zo zie je maar dat smaken verschillen, want dat vind ik nou net zo mooi. Het is overigens geen oranje, maar "bronze metallic", dezelfde kleur als de carrosserie.DaChrist schreef:Die foto's zijn fenomenaal! Waaw!
Alleen die Norev Targa... ik heb me altijd al afgevraagd waarom de een of andere malloot die velgen oranje spuit van de binnenkant, dat doet naar mijn mening echt afbreuk aan het model
Waar blijven de update's miljonair?F40F50ENZO schreef:Er zullen er nog wel een zooitje bijkomen in Willemstad met die Postcodekanjer, en wellicht ook in 1:1