Matt Modelautos schreef:Damn,...wat mis ik nog veel modellen als ik jouw collectie zo bewonder. Af en toe best wel een beetje frusterend.![]()
Vrij logisch, uit commercieel oogpunt uiteraardPeter Parker schreef:Waarom zou dat toch zijn? Die Midland en Spyker waren er nog eerdermfoeken schreef:Zeer fraaie update van Albers. Het model van Doornbos verwacht ik niet meer. De PS05 van Albers en Friesacher hebben er bijna 2 jaar na aankondiging over gedaan om gemaakt en geleverd te worden
.
Ik hoop dat die komt aangezien ik me alleen beperk tot door Minichamps uitgebracht modellen. Ik heb groot respect voor de ombouwers maar ik heb voor mezelf daar de grens gelegd.ach ik maak me er niet zo druk over. We zien wel wat er wel en niet komt. Ik denk dat de Doornbos versie er nog wel komt.
En zo niet dan gaan we vrolijk aan de ombouw! En alles wat er aangekondigd is komt er ook niet altijd en zo komen er ook niet aangekondigde modellen. Kortom we zien wel. Er is altijd wel wat te verzamelen!
-Gerben-
Zo is het maar nét. Daarom ben ik ook blij dat je mij de spiegel van de Porsche van Ben Pon hebt opgestuurd. En het is nog precies dezelfde ook nog. Nu kan ik eindelijk dat model afmaken.Gerben Olsder schreef:Sorry MattMatt Modelautos schreef:Damn,...wat mis ik nog veel modellen als ik jouw collectie zo bewonder. Af en toe best wel een beetje frusterend.![]()
Het was niet mijn bedoeling om je (of wie dan ook) gefrustreerd te maken.
Maar over het algemeen sta jij toch ook wel je mannetje? Zover liggen onze verzamelingen niet uit elkaar dacht ik.. En we kunnen elkaar nog wel eens helpen en das toch ook wel leuk?![]()
-Gerben-