Die ene nummer 1 met hoge airbox, is een Tyrrell, die rood/witte eveneens. De groen witte een Williams, de rode een Alfa va Lauda, de blauwe lage nummer 1 een March van steward.buttonfreak schreef:dat mannetje hoort bij Corgi, dus vraag ik mij af of het bordje en de krajes met flessen erbij horen...
Prachtige kitjes! Welke coureurs/teams/
Grappig dat je juist die leuk vind, ze zijn ook gaaf.Kale schreef:Gaaf man, die kratjes.....
![]()
![]()
Ik begon met Siku, maar daar kwam wat Hotwheels bij en toen F1 wagens en Matchbox. Laten we zo zeggen dat ik spaar in 1/64 wat ik leuk vind.subarufreak schreef:zijn er bepaalde auto's van bepaalde merken (bv siku) dat je zoekt Peter of als het maar schaal 1/64 is?
groeten
Dominique
dat ken ik...Peter Parker schreef:Een foto zegt meer dan duizend woorden, soms wist ik niet dat ik iets zocht tot ik het zag.
Hmmm, als Peter klaar is met zoeken, dan zou ik graag na hem eens willen kijken of er misschien aanwinsten voor mij tussen zitten.....subarufreak schreef:ah, ben vorige week op zolder geweest
eens gekeken in al mijn matchboxcases en misschien dacht dat ik je plezier ging kunnen doen met bepaalde autookes
moest ik weten wat je bepaald zocht