Vortecs collectie. 9/9 Exoto collectie compleet met 4 nieuwe
Re: Vortecs collectie. Update 08-04-08 - 2x Exoto, 1x Norev!
Je hebt een erg gave verzameling! 

- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Gave update man
al moet ik zeggen dat ik Hummers gewoon het mooste vindt in militaire uitvoeringen
Montezemolo

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
Deze keer geen auto`s nieuw maar een vitrine kast. Ook ik heb een Bertby-kast aangeschaft en ben er erg tevreden mee. Heb de kabels er rond omheen nog niet helemaal afgewerkt, in ieder geval zijn de kabelgootjes op de foto wel te zien. Heb ook een klik-aan-klik-uit systeem gekocht zodat ik vanuit me bed het licht kan bedienen.
Heb in mijn ene vitrine al een spotje ingebouwd, in de Bertby moet ik dat nog doen.

Heb ook nog een Hummer-bordje via Ebay gekocht en daar heb ik nu dus 2 soorten van.

Jullie zullen nu voorlopig niets meer van mij horen omdat ik een week naar Duitsland op vakantie ben. Ik ga daar in ieder geval een bezoek brengen aan een erg mooie modelautowinkel in Koblenz en hoop daar wat leuks op de kop te kunnen tikken, net als vorige jaar! Dus, Bis spater!

Heb ook nog een Hummer-bordje via Ebay gekocht en daar heb ik nu dus 2 soorten van.

Jullie zullen nu voorlopig niets meer van mij horen omdat ik een week naar Duitsland op vakantie ben. Ik ga daar in ieder geval een bezoek brengen aan een erg mooie modelautowinkel in Koblenz en hoop daar wat leuks op de kop te kunnen tikken, net als vorige jaar! Dus, Bis spater!

HUMMER-Teller: 100!
- Powersprint
Re: Vortecs collectie. Update 25-04-08 - Bertby!
Erg mooi Hummer geweld in die Bertby 

Mooi dat licht maar ben er zelf vies van geworden door schade aan wagens
Beperk mij nu tot 3 x 2 tl bakken in mijn ruimte van 6 op 3 en licht genoeg van boven tot beneden

Beperk mij nu tot 3 x 2 tl bakken in mijn ruimte van 6 op 3 en licht genoeg van boven tot beneden

als ik een kamer heb gevonden komt er ook een bertby
. Perfect voor 2 a 3 1/43 per plankje
. Mooie collectie Hummers. Niet echt mijn ding, ik heb ze liever iets verfijnder maar 't is fijn om naar te kijken 

- Tom_Aston-Martin
mooi hoor! Ik heb zelf ook zo'n kast staan! Zo te zien heb jij ook het hout zilver geverft!

- FordMustangGT
Volgens mij kun je ze toch gewoon in silver kopen?
Anyway, zeer mooie kast om je collectie in te kunnen showen, Vortec, ziet er strak uit, vol met van die Hummers
Veel plezier in Duitsland trouwens!
Anyway, zeer mooie kast om je collectie in te kunnen showen, Vortec, ziet er strak uit, vol met van die Hummers

Heb `m gewoon in het zilver gekocht! xDTom_Aston-Martin schreef:mooi hoor! Ik heb zelf ook zo'n kast staan! Zo te zien heb jij ook het hout zilver geverft!![]()
Binnenkort paar foto`s van nieuwe modellen! Heb er (maar) 5 gekocht in Duitsland. Tot mijn verbazing waren er aardig wat miniatuur auto winkels met weinig Hummers en ze zijn er al gauw 25% duurder. Dus heb er niet zoveel gekocht! Foto`s volgen nog!

Weer een update! Zijn niet echt mooie foto`s.
1:43 Hummer H2, Shuco

1:18 Ford F-350 Lariat, Maisto

1:43 Humvee closed command car, Victoria

1:43 Humvee ambulance, Victoria

2x Humvee bouwpakketje van Roco

Verder had ik nog een Humvee bouwpakketje en een Hotwheels H2 SUT Monstertruckje.
Meeste heb ik in Duitsland gekocht, de Ford via MP!
1:43 Hummer H2, Shuco

1:18 Ford F-350 Lariat, Maisto

1:43 Humvee closed command car, Victoria

1:43 Humvee ambulance, Victoria

2x Humvee bouwpakketje van Roco

Verder had ik nog een Humvee bouwpakketje en een Hotwheels H2 SUT Monstertruckje.
Meeste heb ik in Duitsland gekocht, de Ford via MP!

Re: Vortecs collectie. Update 26-05-08!
Die politiehummer van de vorige bladzijde ziet er goed uit, is nooit een wagen van geweest of wel? Een demo model heb ik het dan natuurlijk over
Verder vind ik die blauwe H1 ook wel mooi, maar de legerversies blijven gewoon het mooist

Verder vind ik die blauwe H1 ook wel mooi, maar de legerversies blijven gewoon het mooist

Dat zien er stuk voor stuk weer mooie werkpaardjes uit , Vortec
Bondracer

Bondracer

Bij mijn weten is die politie hummer er nooit geweest nee, helaas!Tinman schreef:Die politiehummer van de vorige bladzijde ziet er goed uit, is nooit een wagen van geweest of wel? Een demo model heb ik het dan natuurlijk over![]()

- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Die 1:43 Hummer H2
. Ik wist niet dat die bestond, staat nu ook op m'n lijstje