Of gaan we op deze manier een flink file / parkeerprobleem krijgen?
Hoor het graag!

Ga in ieder geval vroeg weg zou ik adviseren. Rond Parijs en Antwerpen kan het druk zijn.1:18 24/7 schreef:We vertrekken vrijdag!Thanks!
Eerste keer Le-Mans? Koop je niet arm aan de officiële Corvette merchandise stand1:18 24/7 schreef:Even een vraagje voor de veteranen: Ik ga dit jaar voor het eerst er heen als alles goed is. Maar vanaf hier is alles nogal een beetje khut om te regelen dus gaan we op de ouwe franse bonnefooi. Is dat een beetje te doen? Camping (ver van het circuit maar ja...) moet wel lukken en tickets (general entry) zijn toch ook gewoon aan de poort te krijgen?
Hoor het graag!
Jup, 1e keer! Ik heb alleen nog een officiele teamcap nodig en natuurlijk de beide badboy AA's...Corvetteboy schreef:Eerste keer Le-Mans? Koop je niet arm aan de officiële Corvette merchandise stand1:18 24/7 schreef:Even een vraagje voor de veteranen: Ik ga dit jaar voor het eerst er heen als alles goed is. Maar vanaf hier is alles nogal een beetje khut om te regelen dus gaan we op de ouwe franse bonnefooi. Is dat een beetje te doen? Camping (ver van het circuit maar ja...) moet wel lukken en tickets (general entry) zijn toch ook gewoon aan de poort te krijgen?
Hoor het graag!![]()
Was bij mij wel het geval de eerste keer![]()
Inmiddels ga ik dit jaar voor de 4de keer...
En dat dan nogwel in een Z06
Peter Kox en Mike Hezemans rijden half juni samen de befaamde 24 Uur van Le Mans. Hezemans is als derde rijder toegevoegd aan het team van Kox en de Rus Roman Rusinov, dat uitkomt in de Lamborghini Murciélago van Hans Reiter Engineering.
Hezemans en Kox reden één keer vaker samen, vorig jaar in een Spyker tijdens de afsluitende LMS-race in Sao Paulo, Brazilië. Maar dat de twee Eindhovenaren teamgenoten zijn in de meest aansprekende langeafstandsrace ter wereld, blijft ook voor de coureurs zelf bijzonder. "Ik vind het erg leuk", zei Kox. "We kennen elkaar natuurlijk goed, maar los daarvan ben ik gewoon blij dat we Mike erbij hebben. Hij is ervaren en kent het 'format' van de 24 Uur van Le Mans. Dat is het belangrijkste. Onze doelstelling is om te finishen en dan is het belangrijk dat alle rijders die insteek ook begrijpen. Mike heeft veel routine met dit soort auto's en circuits, hij is een betrouwbare rijder."
Mike Hezemans zou eigenlijk gisteren gaan testen in de Lamborghini Murciélago, maar daar kwam het door drukke werkzaamheden niet van. Waarschijnlijk kruipt hij pas tijdens het officiële testweekeinde op Circuit La Sarthe, volgende week, voor het eerst achter het stuur van de auto.
Vorig jaar reed Hezemans in Le Mans met een Spyker. "Dat was dit jaar niet mogelijk, omdat Spyker zijn eigen mensen heeft en vol zit. Toen belde Peter. Hij weet dat ik graag rijd en dat ik een auto aan de finish kan brengen. Ik ben blij met de mogelijkheid."
Ontmoeten is prima1:18 24/7 schreef:PB sent!
Is dat diezelfde club die ook die prachtige uitstalling in Zolder had met de FIAGT?
Ik vertrek nu donderdag al, dus kan ook de kwalificaties nog meemaken, leuke meevaller!![]()
Lijkt me trouwens wel leuk om ook de andere forumleden te ontmoeten daar, zijn daar plannen voor? (te maken?)
Vrijdag de 13e speelt het Nederlands elftal om 20:45 op het EK. Tegen Frankrijk... Misschien een idee?