Hotwheels ELITE kwaliteit

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Plaats reactie
fobie
Schaal: 1:18

Hotwheels ELITE kwaliteit

Bericht door fobie »

Ik heb nu 2 HW ELITE modellen in mijn collectie.De kwaliteit van deze modellen is toch maar povertjes :( als je de prijs belijkt.Ze vragen zo'n 60 à 70 euro voor zo'n model en het zit vol schoonheidsfoutjes.Bij de MC12 die ik gekocht heb is het opschrift Maserati achteraan schuin geplakt :x en zijn er op verschillende plaatsen mankementen in de verf :doh: .Kwa afwerking neigen ze meer naar Revell dan naar Autoart of Kyosho die toch ook in die prijsklasse liggen.Nog iemand die deze mening is toegedaan :?:
W123

Re: Hotwheels ELITE kwaliteit

Bericht door W123 »

fobie schreef:Ik heb nu 2 HW ELITE modellen in mijn collectie.De kwaliteit van deze modellen is toch maar povertjes :( als je de prijs belijkt.Ze vragen zo'n 60 à 70 euro voor zo'n model en het zit vol schoonheidsfoutjes.Bij de MC12 die ik gekocht heb is het opschrift Maserati achteraan schuin geplakt :x en zijn er op verschillende plaatsen mankementen in de verf :doh: .Kwa afwerking neigen ze meer naar Revell dan naar Autoart of Kyosho die toch ook in die prijsklasse liggen.Nog iemand die deze mening is toegedaan :?:
Helemaal mee eens ik vind het zelf een soort veredelde Bburago's.
Dan had ik zelf liever de UT-Models kwaliteit van bijvoorbeeld de Ferrari F355.
Vini Vidi Vici
subarufreak
Contacteer:

Bericht door subarufreak »

ja zu, op de f430 scuderia van mij net hetzelfde
had dan nog het geluk dat fred mij liet kiezen :worshippy: voor de mooiste maar ze hadden allemaal wel iets :evil:
Afbeelding
Tom_Aston-Martin

Bericht door Tom_Aston-Martin »

vroeger was het erger met HW Elite, ze worden wel beter, ik wil niet zeggen dat het ineens uper mooie auto's zijn, maar als je t mij vraagt zijjn ze wel op de goede weg!
Afbeelding
the_stig
Contacteer:

Bericht door the_stig »

Ik heb 2 HW Elite modellen (FXX zwart en F430 Challenge) en 1 gewoon HW model (Enzo)
Voor wat ze kosten vind ik de Elites ook wat te weinig gedetailleerd.
Maar ik heb toch liever een dure Elite ipv. een gewoon Hotwheels "Foundation" model.

Wat ik ook niet snap is dat hotwheels sommige modellen in 3 verschillende kwaliteitsklassen maakt. Of willen ze voor zowel de beginnende als de veel eisende verzamelaar een model maken.
Waarom niet gewoon 1 model dat goed afgewerkt is, zoals Kyosho, AA, Minichamps, ...
Afbeelding
tuningdevils
Contacteer:

Bericht door tuningdevils »

Ik heb al meerdere modellen van Hotwheels Elite en
vind dat ze er steeds beter uit gaan zien :thump_up:

Dennis :D
Afbeelding
Ferrari teller: 186 modellen in 1/18
Plaats reactie