Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
vandaag weer een kuifje wagen binnen nu wagen kan je dit niet echt noemen
kuifje in het land van de sovjets voor onze franstalige vrienden tintin chez les soviets
het was lang geleden dat ik nog eens bij mijn lieftalige monica had gekocht ,maar hier zijn ze dan reeds meermaals gezien op het forum en nu ook hier in brugge .
hungaroring 15.08.2004 ferrari schumacher & barrichello
de aston martin DBR9 le mans 2007
PORSCHE schreef:Vic ik zie iets van SCHUMACHER
Teveel zon
Ja ...en ik al mijn Schumacher updates maar achterwege houden om Vic niet op m'n dak te krijgen Schone meneren daar in Brugge
Al bij al Vic weer supermooie aanwinsten al had de DBR9 Le Mans van 2007 wel een wit dak
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
PORSCHE schreef:Vic ik zie iets van SCHUMACHER
Teveel zon
Ja ...en ik al mijn Schumacher updates maar achterwege houden om Vic niet op m'n dak te krijgen Schone meneren daar in Brugge
Al bij al Vic weer supermooie aanwinsten al had de DBR9 Le Mans van 2007 wel een wit dak
koop ik een limited edition model doosje en al van aston martin en dan klopt hij niet vreemd inderdaad gelukkig koste hij mij maar 17,50 euro
117ayrton schreef:
koop ik een limited edition model doosje en al van aston martin en dan klopt hij niet vreemd inderdaad gelukkig koste hij mij maar 17,50 euro
Deze AMR versie van schaalmodellen is uitgebracht voor Le Mans 2007 om als presentatiemodellen op Le Mans zelf te kunnen verkopen op het circuit , maar toen was m'n nog niet op de hoogte dat ze met een wit dak (tegen de warmte in de cockpit)gingen rijden , dus eigenlijk wel een speciaal model Vic Volgende keer een Spark kopen Vic , deze zijn supermooi en met wit dak (neem bv de winnaar2007 D.Brabham #009 met gele strepen en wit dak dan heb je toch nog een andere uitvoering)
Groeten Guy
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"