Discount-models

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
djexcalibur
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 08 feb 2008 15:09

Re: Discount-models

Bericht door djexcalibur »

ik had niet te laat betaald, binnen 7 dagen..
maar je hebt gelijk..dan maar bij een ander die mss
iets duurder is.
Maar mijn nega feedback komt doordat ie zon stomme
reden aanvoerde. Ben nogal rechdoorzee/kortvoordekop..dus
hoppa :)
Gebruikersavatar
Bagger
Berichten: 52
Lid geworden op: di 05 feb 2008 18:56
Schaal: 1:18

Re: Discount-models

Bericht door Bagger »

Ik heb afgelopen zondag bij deze zaak ook een model gewonnen op ebay voor een mooie prijs.
Bij mij verliep alles perfect, het model staat nu bij mij in de huiskamer. Mijn feedback is dus zeer positief :)
1:18 F1 :45
Gebruikersavatar
Honda.f1
Berichten: 699
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 14:52
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Discount-models

Bericht door Honda.f1 »

en hoe was de kwaliteit van het model? Decals goed aangebracht e.d.
Onderweg:

Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Gebruikersavatar
Bagger
Berichten: 52
Lid geworden op: di 05 feb 2008 18:56
Schaal: 1:18

Re: Discount-models

Bericht door Bagger »

Honda.f1 schreef:en hoe was de kwaliteit van het model? Decals goed aangebracht e.d.
Kwaliteit is perfect! Als ik de andere reacties zo lees, denk ik dat ik te maken heb gehad met een andere discount-models :wink:
1:18 F1 :45
Gebruikersavatar
supernova
Berichten: 356
Lid geworden op: di 07 sep 2004 01:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Discount-models

Bericht door supernova »

Honda.f1 schreef:(...) ik heb hem ooit is gevraagd of ie een F2003 van luca badoer voor me kon maken, dat kon ie wel maar geen garantie dat het ging lukken en of ik vooraf even 150 euro wou aanbetalen en een donormodel van schumacher kon sturen(...)
WTF? Jij levert het model aan, hij doopt vervolgens het helmpje in de gele verf, plakt hier en daar een decal en denkt dan 150 euro te kunnen vragen? Die gast is echt gek! Zoveel geld voor zo'n simpele aanpassing, het is geen eens ombouwen! :shock:
Plaats reactie