Oranginas' verzameling -update sinds een eeuwigheid-

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Schumi28
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

:shock: Pffff das geen verkeerde collectie

Ik denk dat jij een hele exclusieve en mooie verzameling hebt :thump_up:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
oranginas

Bericht door oranginas »

Paultje schreef:hartstikke bedankt die grijze nardo spyder is echt zo :worshippy: mooi, maar had n vraagje weet je waar ze te koop zijn,of waar jij ze gekocht hebt en of ze ze daar nog hebben???

thanx

Het zijn lastige modellen om aan te komen, bij Autopassion in haarlem hebben ze enkele Bang Seng modellen staan, maar niet de Nardo's. Ik denk dat je het beste kan bestellen bij GP models [winkel van de eerdere link] ze zijn nogal aan de dure kant, maar dit zijn echt van die auto's waar je anders nooit aan kan komen in 1:43, en ze zijn erg mooi afgewerkt.
tom

Bericht door tom »

Schitterend spul, een bijzonder thema en modellen om je vingers bij af te likken.
DeProfessor
Contacteer:

Bericht door DeProfessor »

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de voorgaande posts: echt een supercollectie! Een bijzonder thema, met bijzonder mooie, interessante en zeldzame modellen. Een paar van de 1:1 concepts, zoals die brede platte Peugeot, was ik alweer vergeten. :) Die XK180 vind ik über! :drool: Ben benieuwd wat je nog meer hebt. Hoe heb je de modellen trouwens geëtaleerd?
Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

Mooie verzameling, echt weer eens "iets anders" :thump_up:
supernova

Bericht door supernova »

Wat mij vooral opvalt is de professionele manier van fotograferen.
Veel van jouw plaatjes zouden niet misstaan in een mooie glossy catalogus! :thump_up:
En het is inderdaad een mooi thema om te verzamelen, daar sluit ik me helemaal bij aan. :dance:
oranginas

Bericht door oranginas »

DeProfessor schreef:Ik kan me alleen maar aansluiten bij de voorgaande posts: echt een supercollectie! Een bijzonder thema, met bijzonder mooie, interessante en zeldzame modellen. Een paar van de 1:1 concepts, zoals die brede platte Peugeot, was ik alweer vergeten. :) Die XK180 vind ik über! :drool: Ben benieuwd wat je nog meer hebt. Hoe heb je de modellen trouwens geëtaleerd?

Ik zal wel eens wat foto's maken van mijn onbekende Japanse concepts, Bang Seng maakt erg veel van dat soort modellen. Meestal ken ik ze niet en moet ik eerst op het internet wat research doen, er zitten echt vreemde auto's tussen.

Op het moment heb ik helaas geen ruimte om ze veilig uit te stallen, misschien komt dat er van als ik eindelijk een mooi flatje kan vinden.
BVR

Bericht door BVR »

Wat een supermooie verzameling orangina!!! :worshippy: :worshippy: :worshippy:
Aangezien ik een stylingfreak ben is dit voor mij :drool: geblazen! :lol:
boerke04

Bericht door boerke04 »

Dit is echt nog eens een aparte verzameling, ik moet zeggen dat zowel de modellen als de foto's schitterend zijn. Toch mooi om te zien hoeveel verschillende verzamelthema's hier zijn vertegenwoordigd op het forum. :thump_up:
Afbeelding
De_Modelautogarage
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Ken niet wachten op nog meer foto´s
St. Paul

Re: Oranginas' verzameling

Bericht door St. Paul »

oranginas schreef:
Afbeelding
- De Land Rover uit de toekomst, oftewel die uit Judge Dredd

Deze zijn er een flink aantal in het echt gebouwd voor die film en zijn zelfs nog te koop mocht je er eentje 1:1 bij willen. :D Mark Evans op discovery heeft een 4x4 gebouwd en besteedde tijdens 1 van de afleveringen aandacht aan dit ding. Zal wel een flink modelletje zijn ten opzichte van de anderen niet?
oranginas

Bericht door oranginas »

Het valt wel mee hoe groot de Land Rover *Dredd* is, 't blijft schaal 1:43 en het onderstel is volgens mij gewoon een defender. Ik heb nog wel een artikel van lang geleden toen ze met een van die krengen gereden hebben [weet niet meer precies welk engels blad het was] en toen zag je inderdaad op de foto's dat er een aardig wagenpark van was.

Hij is wel volledig Die-cast, en behoorlijk massief !

Ik heb nu mijn 1e post aagepast met extra foto's, veel kijkplezier ;)
Tim

Bericht door Tim »

oranginas schreef:
Ik heb nu mijn 1e post aagepast met extra foto's, veel kijkplezier ;)

Dat kijkplezier is wel gelukt hoor! :mrgreen:
Bracer

Bericht door Bracer »

Daar staan weer mooie exemplaren bij Oranginas. Maar hoe mooi sommige concepts zijn, des te lelijker zijn sommige anderen :P
Die Renault Espace en Laguna (eerste zelfs een keer op de Autorai gezien) zijn naast de Sport Spider en Clio een paar van de weinige Renaults die ik echt mooi vind :thump_up:

Afbeelding

Slechte foto maar toch, mooie wagen!
Afbeelding
oranginas

Bericht door oranginas »

Weer wat nieuwe plaatjes, dit is nu alles !
Plaats reactie