Vandaag heb ik officieel alle tot nu toe verschenen Need for Speeds gespeeld. Heb vandaag prostreet gehaald.. Vind ik alleen IMHO geen echte NFS, NFS hoort arcade te zijn, het liefst met een modus waarbij het overige verkeer ook rondraast, en eigenlijk hoort de politie er ook in.
Verder wel een vet spel.
Even een lijstje met spellen die ik gespeeld heb, en de groene heb ik in orginele, volledige versie (dus de versie die het eerste uitkwam, inclusief boekjes en zonder die gekke blauwe EA Classics of zilveren EA Exclusive rand), de oranjes heb ik in budget uitvoering en wil ik vervangen naar een volledige (net als degenen die ik niet heb).
The Need for Speed (SE)
Need for Speed II (SE)
Need for Speed III Hot Pursuit
Need for Speed IV High Stakes/Road Challenge
Need for Speed Porsche Unleashed/Porsche 2000
Need for Speed Hot Pursuit 2
Need for Speed Underground
Need for Speed Underground 2
Need for Speed Most Wanted
Need for Speed Carbon
Need for Speed Prostreet
Zijn er al best wat dacht ik zo. Laat ik het bij de auto's maar bij de eerste 4 houden... zijn er al zat.
Need for Speed I, II, III & IV Cars
Re: Need for Speed I, II, III & IV Cars
Laatst gewijzigd door Niekleair op za 28 jun 2008 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.

#1:18 7 - #1:43 6 - #1:87 6
NFS begon juist best wel realistisch. Pas in NFS2 werd het echt arcade. Porsche Unleashed vond ik ook super. Vooral de raceschool was lastig. Tis trouwens Unleashed en niet Unlimited. De Europese titel was Porsche 2000.Niekleair schreef:Vandaag heb ik officieel alle tot nu toe verschenen Need for Speeds gespeeld. Heb vandaag prostreet gehaald.. Vind ik alleen IMHO geen echte NFS, NFS hoort arcade te zijn, het liefst met een modus waarbij het overige verkeer ook rondraast, en eigenlijk hoort de politie er ook in.
NFS 1 en 2 zijn trouwens weer aparte versies van de SE edities. Zijn samen dus 4 spellen. En Need for Speed Underground Rivals voor de PSP staat er niet tussen. Het is voor mij de enige arcade serie die ik de moeite van het spelen waard vond/vind.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

Omdat het toch wel een hoop auto's zijn, uit NFS 1 tm 4, ga ik vanaf nu verder in schaal 1:43; ik kwam er achter dat ik voor al die auto's in 1:18 toch echt een paar meter plank te kort kom. Hoewel ik een redelijke autofan ben, is toch een kamer vol modelauto's niet mijn streefbeeld, vandaar de schaaloverstap. Enkel de modellen die mij echt aanspreken probeer ik daarnaast ook in 1:18 te pakken te krijgen. De 1:18 houd ik wel voorlopig, ze zijn te mooi om zomaar weg te doen (daar heb ik ze bovendien te kort voor).
Ik probeer wel meteen voor de wat mooier uitgevoerde 1:43ers te gaan. Dus de minichamps en dergelijke, de Streetfire's van Burago zijn me toch net wat te basic. Ik heb trouwens al wel aardig van die speelgoedmodelletjes uit de NFS Serie, hoewel ik die eigenlijk niet meetel.
BMW Z3
Dodge Viper RT/10 (2x)
Ferrari 512BB
Ferrari 550 maranello
Ferrari F50 (2x)
Lamborghini Countach
Lamborghini Diablo
Mercedes 300SL (bij gebrek aan de 500 of 600sl)
Porsche 993 carerra (wel met race-stickers)
zal binnenkort wat meer foto's posten van meer wagen dan alleen deze F-50 (die trouwens als je er andere velgen onder zet, nog best leuke modellen zijn). Ik zal ook binnenkort de lijst aanpassen naar 1:43 modellen

Ik probeer wel meteen voor de wat mooier uitgevoerde 1:43ers te gaan. Dus de minichamps en dergelijke, de Streetfire's van Burago zijn me toch net wat te basic. Ik heb trouwens al wel aardig van die speelgoedmodelletjes uit de NFS Serie, hoewel ik die eigenlijk niet meetel.
BMW Z3
Dodge Viper RT/10 (2x)
Ferrari 512BB
Ferrari 550 maranello
Ferrari F50 (2x)
Lamborghini Countach
Lamborghini Diablo
Mercedes 300SL (bij gebrek aan de 500 of 600sl)
Porsche 993 carerra (wel met race-stickers)
zal binnenkort wat meer foto's posten van meer wagen dan alleen deze F-50 (die trouwens als je er andere velgen onder zet, nog best leuke modellen zijn). Ik zal ook binnenkort de lijst aanpassen naar 1:43 modellen

#1:18 7 - #1:43 6 - #1:87 6