de witte met blauw, is dat een speciale uitgave dan?
Nopesubarufreak schreef:mijn veyron is besteld![]()
de witte met blauw, is dat een speciale uitgave dan?
Ik heb de Veyron pas life mogen aanschouwen tijdens Poleposition in Eindhoven en deze had inderdaad ook geen knipperlichten.Harm-Jan schreef:
Op de autorai stond een production versie zonder dus zal wel met Amerika te hebben.
goeie reden om de rode ook te kopen en de witte
heb ik 3 verschillende versie's
In het AUTOart 1/18 (straatauto's) staan op pagina 4 foto's van de S63 AMGTom_Aston-Martin schreef:zoals jullie vast wel weten is de S63 AMG ge released! hij is dus leverbaar! Heeft iemand al foto's van het model? ben namelijk erg benieuwd!
dat weet ik, als ik op de site van autoart kijkom te zioen of ie al uit is zie ik dus ook wel die foto's...Kyoshofan schreef:In het AUTOart 1/18 (straatauto's) staan op pagina 4 foto's van de S63 AMGTom_Aston-Martin schreef:zoals jullie vast wel weten is de S63 AMG ge released! hij is dus leverbaar! Heeft iemand al foto's van het model? ben namelijk erg benieuwd!![]()
Ik heb hem besteldTom_Aston-Martin schreef:dat weet ik, als ik op de site van autoart kijkom te zioen of ie al uit is zie ik dus ook wel die foto's...Ik bedoelde detail foto's van het model, misschien ebay verkopers ofzo?
Heb 'm gekocht voor $140,- wat neer komt op ongeveer 90 euro incl. verz.kosten . Helaas loop ik wel het risico om eruit gepikt te worden door de douane en heb 'm hier in europa ook al te koop gezien voor 95 euro excl. verz.kosten. Als ik nu moest kiezen had ik toch liever dat laatste gedaan.DennieV schreef:Misschien een brutale vraag,maar wat kost die S63 AMG?
En heeft ie ook daadwerkelijk lederen bekleding zoals ik verschillende malen gelezen heb?
Mvg,
Dennie.
DrWoetR schreef:Ehm... Was die niet van Kyosho?
Heb ff op de track & trace gekeken...: The package is processed by dutch customsDennieV schreef:Nu maar hopen dat de dounane soepel is dan he