Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
iets ophalen bij droomautos en voor de rest beetje kijken naar potentieel ombouwmateriaal. Ik ben ook benieuwd naar hoe de champcars er in real uitzien (met name de helm)
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Ik wil al meer als een jaar gaan maar deze keer en 6 september gaat weer niet lukken . Die keer daarna moet het dan echt gaan gebeuren. Hopen dat ik dan wat 1/18 Minichamps F1 materiaal kan gaan scoren, want die verzendprijzen...
Mensen, mensen wat was het belachelijk druk op een dag dat je juist verwacht dat het een beetje normaal te doen is. Ik heb helemaal niets kunnen scoren behalve een brok ergenis. Ik vrees dat dit de allerlaatste keer is dat ik daar geweest ben. Als rolstoeler is het een groot rampgebied waar snel een bom op mag wat mij betreft (niet letterlijk natuurlijk )
Zonde van de tijd lichamelijke inspanning en moeite.